وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها
رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد:

ارتش انتقام شهدایمان را از ارمنستان گرفت

  • کد خبر: ۳۴۲۴۲
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
  • ۱
ارتش انتقام شهدایمان را از ارمنستان گرفت
الهام علی اف با اشاره به درگیری روز گذشته‌ نیروهای نظامی کشورش با ارمنستان اعلام کرد: ارتش کشورمان روز یکشنبه با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدایمان را گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی اف رئیس جمهوری آذربایجان طی اظهاراتی درباره درگیری‌های صورت گرفته روز گذشته در مرز این کشور با ارمنستان گفت: ارتش با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدایمان را گرفت.

الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان طی سخنانی در نشست شورای امنیت این کشور درباره درگیری‌های صورت گرفته روز گذشته در مرز این کشور با ارمنستان گفت که ارتش کشورمان روز یکشنبه با ضربه مهلک به ارمنستان انتقام خون شهدای‌مان را گرفت.

علی‌اف در ادامه با یادآوری این‌که نیروهای مسلح ارمنستان در ساعات بعد از ظهر به مواضع نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان با پرتاب توپ و خمپاره‌ها حمله کردند، از خداوند برای کشته‌های کشورش طلب رحمت و مغفرت کرد.

علی‌اف همچنین با بیان این‌که ارتش آذربایجان پاسخ لازم را به ارمنستان داده‌ است و از اقدام تحریک کننده آنها جلوگیری کرده‌ است، تصریح کرد: همه تلاش‌های ارمنستان ناکام ماند. آذربایجان از مرز خود دفاع کرد و سربازان ارمنستان نتوانستند حتی یک سانتیمتر نیز وارد سرزمین کشور شوند.

علی‌اف در پایان با اشاره به تنش میان دو کشور که در حال بالا گرفتن است، تاکید کرد که تمام مسؤولیت بر عهده دولت ارمنستان است. گفتنی است که ارتش ارمنستان روز گذشته در منطقه مرزی تووز اقدام به حمله به مواضع نیروهای مسلح آذربایجان کرد و در پی پاسخ ارتش جمهوری آذربایجان با تلفات عقب نشینی کرده بود که بر اثر این درگیری سه نظامی از ارتش آذربایجان کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شده بودند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
تحولات دنیاسریع عجیب وحیرت آوراست انشاالله قره باغ ایروان وباکوکه جزیی ازایران بزرگ بوده دوباره جزیی ازایران بزرگ شودانشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->