مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

۴ توصیه برای کاریابی در دوران کرونا و پساکرونا

  • کد خبر: ۳۴۳۰۹
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۴ توصیه برای کاریابی در دوران کرونا و پساکرونا
پیدا کردن کار هیچ وقت آسان نبوده و معمولا با چالش های فراوانی همراه است ! اکنون و با شیوع همه گیری، بدون تردید شرایط حادتر و خاص تر نیز شده است.

عادل نجفی | شهرآرانیوز؛ پیدا کردن کار هیچ وقت آسان نبوده و معمولا با چالش های فراوانی همراه است ! اکنون و با شیوع همه گیری، بدون تردید شرایط حادتر و خاص تر نیز شده است. میلیون ها آمریکایی که به تازگی شغل خود را از دست داده اند در شرایطی جدید و بدون محدودیت جغرافیایی، هم زمان به دنبال کار و درآمد هستند. از طرف دیگر، کارفرمایان نیز برای استخدام از راه دور و دورکاری با مشکلات زیادی دست به گربیان اند. حقایق دنیای جدید کسب و کارها به سرعت در حال تغییر است و شما می توانید با ۴ پیشنهاد کارشناسان Life Tech خود را در این رقابت بیشتر آماده کنید.

 

ارتقای مهارت ها

شرایط ناپایدار و بلاتکلیف این روزها برای جویندگان کار دست کم یک مزیت دارد: از زمان شیوع کووید١٩، بسیاری از منابع آموزش های مجازی با قیمت هایی کمتر و در مواردی حتی رایگان در دسترس قرار گرفته اند. پس با مطالعه یک دانش و یادگیری یک مهارت، توانایی خود را برای رقابت در بازار کار ارتقا دهید. حتی مدارک مجازی بگیرید و در یک نرم افزار یا سبک مدیریتی رقابت ناپذیر شوید. اکنون که زمان لازم برای یادگیری مهارت را صرف کردید، آن را به رزومه خود اضافه کنید. مهارت ها و دوره های آموزشی جدید در شرایط جدید حتی می توانند تا اندازه ای خلأ سابقه کاری مرتبط شما را نیز پر کنند.

 

اعتمادبه نفس خود را افزایش دهید

شاید مهارت ها و توانایی ها شما با نیازها و شرح وظایف شغلی که پیدا کرده اید ١٠٠ درصد منطبق نباشد اما این نباید دلیلی برای پیگیری نکردن آن فرصت شغلی باشد. آنچه باید به جای معذرت خواهی و عقب نشینی انجام دهید، مانور روی بخشی از مهارت ها و دانش خودتان است که به شرح وظایف شغلی نزدیک تر است. پرورش و تلاش برای نزدیک تر کردن مهارت های فعلی شما با موارد مدنظر کارفرما می تواند نشان دهنده علاقه مندی و اشتیاقتان برای همکاری باشد.

 

انعطاف پذیر باشید

کسب وکارها در سراسر جهان به تدریج در حال تثبیت هنجارهای جدید هستند. پیکربندی دوباره فضای کاری یا دورکاری تنها نمونه هایی از این اقدامات اند. می توانید با تأکید بر توانایی های خود برای کنار آمدن با شرایط جدید و متغیر آینده، فرصت کاری را کسب کنید. برای این کار، در رزومه خود روی ابعاد شخصیتی تان مانند انعطاف پذیری، همدردی و خلاقیت که از آن ها به عنوان مهارت های نرم یاد می شود تأکید کنید. بسیاری از افراد تحمل حضور در محیط کار تکراری و در کنار افراد را ندارند. در مقابل، شما می توانید توانایی خود را با ادعای توانایی های قوی ارتباطی و مشارکت جویی نشان دهید.

 

آماده باش برای مصاحبه های مجازی

حتی اگر شغل مورد نظر شما از نوع مجازی یا دورکاری نباشد، ممکن است فرایند جذب به ویژه مصاحبه استخدامی به صورت مجازی برگزار شود. استانداردهای یک مصاحبه معمولی نظیر حرفه ای لباس پوشیدن یا طرح سؤالات هوشمندانه را رعایت کنید اما نکات دیگری را نیز برای مصاحبه مجازی به خاطر بسپارید. از کارفرما بپرسید شرایط مصاحبه چگونه است، چقدر زمان می برد، مصاحبه توسط چه کسی انجام می شود، و در کدام بستر نرم افزاری برگزار می شود. پیش از مصاحبه یک جلسه آزمایشی برگزار کنید و صدا، تصویر و اتصال اینترنت را بررسی کنید. از تصویر پشت سر خود اطمینان حاصل کنید زیرا پشت صحنه پرنور یا دیواری کثیف نمی تواند حس خوبی منتقل کند. با نرم افزار مصاحبه حتما کار کنید و بیشتر آشنا شوید. زمان مصاحبه وقت مناسبی برای آشنایی با نرم افزار نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->