جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

واکنش همایون شجریان به صحبت‌های احمدی نژاد

  • کد خبر: ۳۴۴۵۷
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
  • ۱
واکنش همایون شجریان به صحبت‌های احمدی نژاد
همایون شجریان: سال ۸۷ هنگام عیادت هنرمندان از پدر، مشایی سرزده وارد شد؛ این ماجرا پدر را عصبانی کرد، اما به رسم ادب، سکوت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی از عملکرد دوران ریاست دولت خود در حوزه موسیقی دفاع کرد. او در بخشی از سخنانش، به ممنوعیت فعالیت محمدرضا شجریان اشاره کرد؛ ممنوعیتی که اتفاقا در همان دولت اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید: نظر جنجالی احمدی نژاد درباره محمدرضا شجریان، حبیب و محسن یگانه! + فیلم


احمدی نژاد در این مصاحبه اعلام کرده بود: «شجریان را دوست دارم و هرکس در انتخابات می‌تواند به هر کسی که دوست دارد، رای بدهد». او در بخشی از سخنان خود به دیدار اسفندیار رحیم‌مشایی، معاون وقت خویش که این روزها در زندان است با محمدرضا شجریان اشاره کرد. درباره درستیِ این سخنان، نظر همایون شجریان را جویا شدیم.

 

همایون شجریان در پاسخ به این سخنان با اشاره به شرایط این روزهای پدرش اعلام کرد: «درباره این موضوع، پدر در شرایطی نیستند که صحبت کنند. ملاقاتی که در مصاحبه به آن اشاره می‌کند، این تصور را پیش می‌آورد که پس از انتخابات ۸۸، دیداری با معاون اول رییس دولت نهم اتفاق افتاده و از سوی پدر هم هیچ‌گاه به آن اشاره‌ای نشده است. در همین‌جا قویا چنین مطلبی را تکذیب می‌کنم. به هیچ وجه این‌گونه صحت ندارد.»

 

او افزود: «خاطرم است در سال ۸۷ اواخر دوره اول دولت و پیش از انتخابات بعدی، ماجرایی که به نظر پدر برنامه‌ریزی شده می‌توانست باشد، عصبانی‌شان کرده بود. پس از عمل جراحی ریه که عده‌ای از هنرمندان و بازیگران به دیدار و عیادت پدر می‌روند، یکی از هنرمندان پیشکسوت، با معاون یادشده سرزده وارد می‌شود و پدر متعجب از حضور ایشان، بر خلاف میل و به شرط ادب، سکوت می‌کنند و چیزی نمی‌گویند. از جزییات خواسته ایشان بی‌اطلاع هستم، همین‌قدر می‌دانم که گویا پیشنهادهایی مطرح می‌شود که پدر با بی‌اعتنایی، با آنها مخالفت می‌کنند و ایشان جمع را ترک می‌کند.»

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
صباحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
3
1
فعلا که استاد آواز ایران شده استاد آویزان. متاسفانه در ایران همه مردم در همه زمینه ها صاحب نظرند و شوربختانه در این آشفته بازار هر شیاد و کلاشی می تواند یک شبه ره صد ساله را طی کند و یکه سوار میدان باشد ، در سیاست ، ورزش ، هنر ، حتی علوم آکادمی و دینی. پس از آن تبدیل به یک بت می شود ، اکثریت جامعه هم می پرستندش. شجریان هم با آن همه خیانت آشکار و ثابت شده به هنر و پیکر جامعه ، حالا قبله گاه عده ای بیشعور شده. تبدیل به فرعون شده است. این نظر هیچ ربطی به موضع گیری سیاسی ندارد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->