دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره مبلغ وام ودیعه مستأجران

  • کد خبر: ۳۴۴۸۱
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره مبلغ وام ودیعه مستأجران
وزیر راه و شهرسازی درباره وام ودیعه مستاجران با بیان اینکه هر پیشنهادی داده‌ایم، در راستای کمک به مستأجران است، گفت: برخی مالکان منتظرند رقم وام ودیعه مستأجران اعلام شود تا همان رقم را روی اجاره بها بکشند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز جهادی پیشرفت در جمع خبرنگاران درباره بازار مسکن اظهار کرد: بخشی از واحد‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس دیرتر از سایر پروژه‌ها آغاز شد که علت آن، برخی مشکلات قضائی و حقوقی این پروژه‌ها بوده است که سبب شد تا ساخت آن‌ها دیرتر از سایر پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید آغاز شود.

وی ادامه داد: طبیعی است این واحد‌هایی که دیرتر شروع شده‌اند، دیرتر هم به اتمام می‌رسند، ولی سال جاری به اتمام برسد، هیچ مسکن مهری نیمه تمام نیست مگر آن دسته از پروژه‌هایی که پرونده آن‌ها در دادگاه است و هیچ ارتباطی هم با وزارت راه و شهرسازی ندارد.

وزیر راه و شهرسازی درباره ۲۰ میلیون تومانی که در پردیس از مالکان اخذ می‌شود نیز گفت: این مبلغ، مصوبه شورای مسکن استان تهران است و باید بررسی شود که منشأ آن چه بوده است.

وی درباره اینکه آیا رقم ۵۰ میلیون تومانی وام ودیعه مستأجران صحت دارد یا خیر؟ اظهار کرد: نمی‌توانیم این رقم را رسانه‌ای کنیم؛ چون قیمت‌ها با ذکر این ارقام بالا می‌رود و مردم گرفتار می‌شوند؛ ما هر پیشنهادی داده ایم، در راستای کمک به مستأجران است؛ اما اگر هر رقمی برای این وام اعلام کنیم، مالکان هم همان رقم را روی اجاره بها می‌کشند، ولی در همین حد و حدود است.

اسلامی درباره اینکه چرا در سامانه املاک و اسکان کشور هیچ اطلاعاتی بارگذاری نشده، گفت: این حرف را باید به متصدی سامانه بگویید.

وی در خصوص شرایط افراد مشمول وام ودیعه مستأجران گفت: اولاً اظهار نظر کردن راجع به وام ودیعه فعلاً زود است، چون هنوز تأیید نشده است ثانیاً برای آنکه بتوانیم جامعه هدف را شناسایی کنیم، اعلام کردیم باید طبق الکوی مصرف مسکن باشد؛ این الگو در تهران، حداکثر ۷۵ متر مربع است یعنی واحد‌های کمتر از این متراژ هم مشمول این تسهیلات می‌شوند و در سایر شهر‌ها حداکثر ۹۰ متر مربع است یعنی کمتر از آن هم قبول است.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->