تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

مردم هند برای رهایی آمیتاب باچان و خانواده‌اش از چنگ کرونا دست به دعا برداشته‌اند + تصویر

  • کد خبر: ۳۴۵۴۲
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مردم هند برای رهایی آمیتاب باچان و خانواده‌اش از چنگ کرونا دست به دعا برداشته‌اند + تصویر
آمیتاب باچان به دلیل ابتلا به نوع خفیف ویروس کرونا در بیمارستانی در شهر غربی بمبئی بستری شده است و بیش از دو روز است که طرفداران و هوادارن آمیتاب باچان با آیین و ‌رسوم‌ مختلف هندی برای سلامتی او دعا می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آمیتاب باچان، هنرپیشه سرشناس بالیوود، در روزهای گذشته از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد. این خبر باعث شد تا طرفداران وی دعا برای هنرمند محبوب خود را آغاز کنند و با اجرای آیین‌های مختلف خواستار سلامتی وی شوند. او نیز از طرفداران خود که برای سلامتی او و خانواده معروفش دعا می‌کنند، تشکر کرد. باچان در جدیدترین توییت خود قدردان کادر درمان و پزشکان خود شد.

 

دعای مردم هند برای رهایی آمیتاب باچان و خانواده‌اش از چنگ کرونا

 

بیش از دو روز است که طرفداران و هوادارن آمیتاب باچان با آیین و ‌رسوم‌ مختلف هندی برای سلامتی او دعا می‌کنند.

 

هواداران بالیوود در روزهای گذشته برای ستاره معروف کشورشان دست به دعا برداشته‌اند و خواستار بهبودی او و خانواده مشهورش هستند. آمیتاب باچان به دلیل ابتلا به نوع خفیف ویروس کرونا در بیمارستانی در شهر غربی بمبئی (مومبای) بستری شده است. آبیشک باچان، پسر آمیتاب، نیز ضمن اعلام ابتلایش به کرونا در صفحات مجازی خود توضیح داده که علائم هر دو آن‌ها خفیف است. ابیشک نیز یکی از هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌های هند است.

 

دعای مردم هند برای رهایی آمیتاب باچان و خانواده‌اش از چنگ کرونا

 

کمی بعد از تست کرونای آمیتاب باچان و پسرش ابیشک، آیشواریا رای، عروس ۴۶ ساله آمیتاب و آرادیا، نوه او هم به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند. آیشواریا نیز یکی از محبوب‌ترین بازیگران هند است. او در سال ۱۹۹۴ برنده رقابت میس ورلد (Miss World) در جهان شد.

 

آمیتاب باچان بازیگر ۷۵ ساله در هفته گذشته میلادی در توییتی بستری شدن خود در بیمارستان را اعلام کرد و از کسانی که با او در ارتباط بودند خواست تست کرونا بدهند. باچان گفت که علائم خفیفی از کووید- ۱۹ را دارد.
 

به گزارش رویترز، ساتندرا تیووری یکی از طرفدران آمیتاب باچان در این باره گفت: «پس از مثبت‌شدن تست کرونا، ما برای آمیتاب و ابیشک باچان دعا و آیین آتش را اجرا کردیم. ما دعا کردیم آن‌ها سریع خوب شوند و بین ما بازگردند.»

 

دعای مردم هند برای رهایی آمیتاب باچان و خانواده‌اش از چنگ کرونا

 

آمیتاب باچان در ۵ دهه  فعالیت حرفه‌ای خود بیش از ۲۰۰ فیلم بازی کرده و یکی از پرکارترین ستاره‌های فیلم در جهان است. بسیاری از هندی‌ها با او بزرگ شده‌اند. او در هند، جنوب آسیا و در کشور‌هایی مانند بریتانیا طرفداران زیادی دارد. او به دلیل بازی در فیلم‌های شعله و زنجیر در دهه ۱۹۷۰ در ایران معروف شد.

 

طرفداران باچان اعلام کرده‌اند به همان‌گونه که برای سلامتی اقوام و آشنایان خود دعا کرده و آیین اجرا می‌کنند، برای هنرپیشه محبوب خود نیز دعا می‌کنند.

 

کیلاش مالی یکی از طرفداران سرسخت آمیتاب باچان در بمبئی گفت: «برای اینکه او شرایط سخت را بگذراند و بهتر شود، برایش دعا خواهیم کرد.»

 

گروه‌های ویژه از طرف شهرداری نیز در روزهای گذشته خانه و فضای بیرونی خانه باچان‌ها را ضدعفونی کرده‌اند.

 

دعای مردم هند برای رهایی آمیتاب باچان و خانواده‌اش از چنگ کرونا

 

شرایط شیوع کرونا در هند بسیار بد است و این کشور در جایگاه سوم مبتلایان به کرونا در جهان قرار دارد.

 

منبع: عصر ایران/ رویترز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->