یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد
سرخط خبرها
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی اعلام کرد:

20 هکتار از مراتع شیروان سوخت

  • کد خبر: ۳۴۵۶۴
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
20 هکتار از مراتع شیروان سوخت
در سه ماهه نخست امسال و همزمان با آتش سوزی‌های وسیع در رشته کوه زاگرس هشت مورد حریق در شیروان رخ داد که حدود ۲۰ هکتار از مراتع این شهرستان در آتش سوخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: خسارت حریق در مجموع کل ۲۲۷ میلیون ریال بوده که علل آن غیر عمدی و مربوط به خاموش نکردن آتش روشن شده توسط دامداران محلی بوده است.

سرهنگ موسی‌الرضا حیاتی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد حریق ها خارج از وقت اداری، شب یا سحرگاه بوده است گفت: ۹۰ درصد حریق های امسال واقع در بخش مرکزی این شهرستان رخ داده است که بیشترین حریق با ۷ هکتار در روستای رضاآباد این بخش بوده است.

حیاتی با بیان اینکه امسال هر پنج روز شاهد یک حریق در این شهرستان بوده ایم افزود: در اطفای حریق ۷۵ نفر از نیروهای مردمی، منابع طبیعی و برخی پرسنل ادارات شرکت داشتند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان با اشاره به افزایش حریق های امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: سال قبل در همین مدت، یک مورد حریق به مساحت ۳ هزار و ۷۵۰ مترمربع در روستای امیرانلوی بخش مرکزی این شهرستان رخ داد.

وی با قدردانی از گروه‌های مردمی که در عملیات‌های اطفای حریق عرصه‌های منابع طبیعی از مردم خواست در صورت مشاهده حریق با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع تماس حاصل کنند.

گستره شهرستان شیروان ۴۰۰ هزار هکتار است که ۲۹۰ هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و ۱۱۰ هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین‌های زراعی، باغ‌ها، جاده‌ها و محوطه‌های روستا و شهرها است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->