سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

کاهش ۷۰ درصدی درآمد‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۳۴۶۵۵
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کاهش ۷۰ درصدی درآمد‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: درآمدهای اختصاصی این دانشگاه به علت شیوع کرونا طی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد حسین بحرینی گزارش داد: فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم بخش‌های مختلف کشور از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی را تحت تاثیر قرار داده و از سوی دیگر صدور بخشنامه‌ها بدون پشتیبانی مالی، کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌های این دانشگاه را درپی داشته است.
وی افزود: درآمدهای اختصاصی این دانشگاه طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت پارسال حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در ماه بود که این رقم در فروردین و اردیبهشت امسال به ۵۵۰ میلیارد ریال در ماه کاهش یافت و در خرداد ماه امسال نیز به ۳۳۰ میلیارد ریال رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی مسوولان، کادر پزشکی و درمانی و کارکنان در تلاش هستند سلامت مردم بیش از پیش حفظ شود و در میدان مبارزه با کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی برنامه نظام ارجاع و سطح‌بندی بیماران را از مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: همکاری و هماهنگی میان تمامی مسوولان استان و همکاری موثر مردم در ماه‌های اسفند پارسال و فروردین امسال موجب کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ شد که این امر تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را نیز به همراه داشت.
دکتر بحرینی ادامه داد: با این حال کاهش مراقبت‌ها و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بار دیگر افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا را در یک ماه اخیر به همراه داشت که کنترل آن نیازمند همکاری بیشتر مردم در این زمینه است.
وی گفت: با وجود تمام مشکلات و فشارهای وارده به دانشگاه طی چند ماه اخیر، این دانشگاه در دو حوزه پژوهش و آموزش توانسته است، موفقیت‌های چشمگیر در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی همچون تایمز، لایدن و شانگهای کسب کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش تعداد دانشمندان "یک درصد برتر جهان" دانشگاه علوم پزشکی مشهد از هفت به ۱۳ نفر را از دیگر موفقیت‌های مهم این دانشگاه در چند ماه اخیر برشمرد.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->