ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

معرفی آنر تبلت 6 و X6 | پشتیبانی از قلم دیجیتال و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

  • کد خبر: ۳۴۷۴۲
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۴
معرفی آنر تبلت 6 و X6 | پشتیبانی از قلم دیجیتال و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی
آنر از تبلت‌های جدید «آنر تبلت 6» و «X6» رونمایی کرد. این دو محصول از پنل LCD برخوردار بوده و با سیستم عامل اندروید ۱۰، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و چیپست Kirin 710A به بازار عرضه می‌شوند.

 به گزارش شهرآرانیوز ،بزرگ ترین تفاوت میان آنر تبلت 6 و X6 به نمایشگر مربوط می‌شود. آنر تبلت 6 نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن +FHD و X6 صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. هر دو محصول از ۲ اسپیکر و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و در پنل پشتی آن‌ها دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. ظرفیت باتری در هر دو مدل ۵ هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعت است و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

معرفی آنر تبلت 6 و X6 /پشتیبانی از قلم دیجیتال و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

آنر تبلت 6 و X6 از قلم دیجیتال مجیک پنسل پشتیبانی کرده و اپلیکیشن‌های آموزشی Huawei Education Center و Children’s Paradise به طور پیش فرض روی آن‌ها نصب شده است. هر دو مدل با رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ به دست مشتری می‌رسند.

آنر تبلت 6 (مدل وای فای) با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با شروع قیمت ۱۸۵ دلار و مدل LTE با رم ۴ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۷۱ دلار از تاریخ ۲۸ ژوئیه (۷ مرداد) به بازار عرضه می‌شوند.

آنر تبلت X6 (مدل وای فای) با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با شروع قیمت ۱۵۷ دلار و مدل LTE با رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت نیز ۱۷۱ دلار قیمت گذاری شده است. فروش این مدل از ماه آینده میلادی در چین آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه این دو محصول در بازارهای بین المللی منتشر نشده است.

منبع:دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->