استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

رقابت ۹ تیم مدعی صعود به لیگ برتر!

  • کد خبر: ۳۴۷۷۳
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
رقابت ۹ تیم مدعی صعود به لیگ برتر!
دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته‌یک، امروز(۲۸ تیر ۹۹) با انجام ۸ دیدار آغاز می‌شود؛ آن‌هم درحالی‌که ۹ تیم اول جدول، شانس صعود به لیگ برتر را دارند و رقابت نفس‌گیری را بین آن‌ها شاهدیم.
دیدارهای هفته سی‌ام لیگ دسته‌یک، امروز(۲۸ تیر ۹۹) با انجام ۸ دیدار آغاز می‌شود؛ آن‌هم درحالی‌که ۹ تیم اول جدول، شانس صعود به لیگ برتر را دارند و رقابت نفس‌گیری را بین آن‌ها شاهدیم. اختلاف مس صدرنشین با سایر تعقیب ‌کننده ‌هایش، حضور این تیم را در لیگ برتر سال آینده محتمل‌تر می‌کند، اما سایر مدعیان برای تک‌جایگاه باقی‌مانده تلاش جذابی خواهند داشت.


مس نمی‌خواهد به باخت عادت کند
در یکی از مسابقات حساس، مس رفسنجان صدرنشین به‌مصاف گل‌ریحان البرز می‌رود. مس ۵۷ امتیازی یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر است، اما هفته گذشته مقابل ملوان شکست خورد و اکنون در خانه به‌مصاف یکی از مدعیان می‌رود. گل‌ریحان هم محمد نصرتی را از سرمربیگری خود کنار گذاشته و اکنون با میثم منیعی به‌مصاف صدرنشین می‌رود. مس در صورت شکست همچنان در صدر می‌ماند، اما این تیم کرمانی دوست ندارد برای دومین هفته متوالی نتیجه را از دست بدهد و به باختن عادت کند.
تیم آلومینیوم اراک که در رده دوم جدول قرار گرفته است، به‌مصاف دیگرتیم کرمان می‌رود. آرمان‌گهر در رده یازدهم جدول است و روی کاغذ آلومینیوم بخت زیادی برای برد و حفظ رتبه دوم جدول دارد. مس تیم سوم جدول هم به‌مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت و به طور‌طبیعی نباید در این مسابقه امتیازی از دست بدهد.
یکی از دیگربازی‌های جذاب هفته در ارومیه بین ۲ تیم نود ارومیه و خوشه‌طلایی ساوه برگزار می‌شود؛ جایی‌که تیم‌های چهارم و پنجم جدول به‌مصاف هم می‌روند. برنده این مسابقه بخت خود را برای صعود به لیگ برتر تا هفته‌های پایانی حفظ خواهد کرد. بادران، تیم ششم جدول، نیز یکشنبه به‌مصاف فجر می‌رود.


ال‌گیلانو در شرایط خاص
جدال حساس تیم‌های سپیدرود رشت و داماش گیلان یکی از بازی‌های جذاب این هفته لیگ دسته‌اول خواهد بود. ۲ تیم پرطرف‌دار و ریشه‌دار شمالی کشور هفته پرتلاطمی را روی نیمکت‌هایشان سپری کردند. اول مازیار ربیعی‌فر به‌خاطر مشکلات درون باشگاه تاب نیاورد و از سمتش در تیم داماش استعفا کرد. بعد از آن هم نوبت به مهدی پاشازاده رسید تا ضمن استعفا از نیمکت سپیدرود، به لیگ برتر بیاید و هدایت شاهینی‌های بوشهر را برعهده بگیرد؛ البته داماشی‌ها ربیعی‌فر را با سلام و صلوات برگرداندند، اما مدیران سپیدرود از پاشازاده شکایت کردند و مدعی شدند این مربی با رشتی‌ها قرارداد داشته است و نباید راهی تیم دیگری می‌شد. پس از جدایی پاشازاده از تیم سپیدرود و پیوستنش به تیم شاهین شهرداری بوشهر درنهایت سهیل حق‌شناس، بازیکن سپیدرود رشت، هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده گرفت.


میثاقیان، به‌دنبال ادامه درخشش
انزلی‌چی‌ها که با ورود اکبر میثاقیان روند خوبی را در پیش گرفته بودند و یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل مسِ صدرجدولی کسب کرده بودند، امشب درحالی مقابل نیروزی زمینی صف می‌بندند که اتفاقات این هفته برای آن‌ها مانند یک کابوس وحشتناک از پیش چشمانشان رد شده است. داستان شکایت پلشنکو و تهدید فیفا مبنی بر سقوط این تیم به ۲ دسته پایین‌تر، می‌رفت که تمام رشته‌های اکبر میثاقیان را پنبه کند. سرمربی موفق ملوان در ادامه به این اتفاق هم واکنش نشان داده و گفته است: به‌هر‌حال از قدیم مشکلاتی وجود داشته و این بازیکن هفت‌هشت‌سال پیش برای ملوان بازی کرده، اما اکنون از باشگاه شکایت کرده و مطالباتش ۱۰۰برابر شده است. آن زمان کوتاهی کردند، اما اکنون نوری خیلی پیگیر است که این مشکل برطرف شود. بااین‌حال ملوان همیشه ملوان است و مانند باشگاه‌های ابومسلم، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور ریشه‌دار است.
شاید در پایان رقابت‌های این هفته، گره صدر جدول کمی باز شود. در قعر جدول هم تیم شهرداری تبریز یا همان علم‌و‌ادب، سقوطش به لیگ دسته‌دوم قطعی شده است، اما تیم‌های سپیدرود رشت، رایکا بابل، نیروی زمینی و ملوان همچنان در تب‌و‌تاب سقوط هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->