نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نوشداروی سهراب اثر نکرد!

  • کد خبر: ۳۴۷۷۴
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
نوشداروی سهراب اثر نکرد!
شکست شهرخودرو در اولین تجربه بختیاری‌زاده، نماینده استان را از سهمیه آسیا دور کرد
مرتضی اخوان/شهرآرانیوز - تیر خلاص بر پیکره عنابی‌ها درست روی یک اشتباه زده شد؛ شاید خیلی زودتر از پاس رو به عقب و اشتباه مدافع این تیم در دقیقه ۴۴ که به گل دوم پارس جم جنوبی منجر شد. شهرخودرو خراسان شب گذشته در دیداری خارج از خانه و با سرمربی جدید خود در جم مقابل پارس تن به شکست ۲ بریک داد؛ شکستی که البته روی اشتباهات مرگبار مدافعان این تیم حاصل شد و به نظر اوضاع و احوال در این باشگاه بعد از هفته پرحاشیه و پردردسر به‌هیچ وجه خوب نیست. عنابی‌ها در شرایطی به پارس انتهای جدولی باختند که در صورت پیروزی در این بازی می‌توانستند هم بر حواشی چند روز اخیر پایان دهند و هم تا رتبه دوم جدول رده‌بندی بالا بیایند، با این وجود شهرخودرویی‌ها یک بازی سراسر پر اشتباه و بی‌رمق از خود به نمایش گذاشتند تا بعد از نوشداروی مالک جنوبی به اولین شکست خود برسند! نوشدارویی که دست‌کم در این بازی مثمر ثمر واقع نشد.


نیمه اول؛ غافلگیری یک تیم معمولی
نیمه نخست بازی برای شهرخودرو چندان خوب پیش نرفت. شاگردان بختیاری‌زاده که گویی رمق بازی‌کردن نداشتند، روی یک صحنه انفجاری، جان گرفتند و با دریبل زیدانی سعید صادقی به‌وجد آمدند و ارسال حسن جعفری با ضربه سر مهلک قاضی همراه شد؛ ضربه‌ای که با واکنش خوبی از سوی گلر میزبان همراه نشد تا قاضی خودش در ریباند کار را تمام کند. بعد از این گل، شهرخودرو فقط دقایقی توپ و میدان را در دست گرفت و خیلی زود میزبان زردپوش بر بازی سوار شد و عنابی‌ها به تیمی معمولی بدل شدند؛ تیمی که هیچ نشانی از یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی نداشت. اشتباهات مکرر خط دفاع عنابی‌ها ۲ گل را برای شاگردان پورموسوی به‌همراه داشت. یکی در دقیقه ۴۰ روی ضربه سر فریبرز گرامی و دیگری در دقیقه ۴۴ روی اشتباه مرگ‌بار محمدعلی فرامرزی که پاس رو به عقب او را آریاکیا به گل دوم پارس جم جنوبی تبدیل کرد. فرامرزی در ادامه یک دقیقه بعد روی مهاجم پارس که در موقعیت تک‌به‌تک با رحمتی قرار گرفته بود، خطا کرد تا کلکسیون اشتباهاتش را تکمیل کند و از زمین بازی اخراج شود.


نیمه دوم؛ کم‌تعویض و مستأصل
نیمه دوم متأثر از اخراج مدافع شهرخودرو در نیمه اول، نیمه‌ای قابل پیش‌بینی برای عنابی‌های شهر مشهد بود؛ جایی که مشخص بود زور میهمان به میزبان نمی‌رسد و شهرخودرو نه‌تن‌ها نتوانست فشار زیادی روی دروازه پارس بیاورد، بلکه در اکثر دقایق بازی در این نیمه توپ و میدان در اختیار زردپوشان بود و اگر شاگردان پورموسوی دقت بیشتری به‌خرج می‌دادند، شاید می‌توانستند بر تعداد گل‌هایشان در این نیمه بیفزایند. سرمربی جدید شهرخودرو در این نیمه خیلی دیر و بی‌برنامه تعویض کرد و در مقابل استیصال در حرکات شاگردانش کاملا مشهود بود. گویی مدعی کسب سهمیه آسیایی در شوک اتفاقات روز‌های اخیر تمرکز لازم را برای غلبه بر تیم قعرجدولی پارس جم جنوبی نداشت؛ عدم تمرکزی که در پایان به اولین شکست پساکرونایی این تیم در اولین حضور سرمربی جنوبی روی نیمکت عنابی‌ها انجامید.


فرصت طلایی که باز هم سوخت
عنابی‌های مشهد در حالی به پارس باختند که سپاهان در تبریز مقابل تراکتور تن به شکست داد و این بهترین فرصت برای رسیدن به جایگاه دوم جدول رده‌بندی برای شهرخودرو بود. نماینده مشهد هفته گذشته هم درحالی‌که سپاهان مقابل پارس با تساوی متوقف شده بود، در دقیقه ۹۶ برد برابر سایپا را با تساوی عوض کرد تا باز هم فرصت رسیدن به رتبه دوم جدول را از دست بدهد. مشهدی‌ها با این شکست حالا پایین‌تر از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در جایگاه چهارم جدول ایستادند. این در شرایطی است که استقلال و فولاد تیم‌های پنجم و ششم جدول بازی عقب‌افتاده در قیاس با شهرخودرو دارند و می‌توانند با احتساب پیروزی احتمالی در آن بازی‌ها، شهرخودرو را تا جایگاه ششم جدول پایین بکشند.


بختیاری‌زاده: شکست همیشه تلخ است
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از شکست برابر پارس جم جنوبی گفت: «از میل و تلاش بازیکنانم راضی هستم، اما باخت همیشه تلخ است.» سهراب بختیاری‌زاده افزود: «از الآن باید خودمان را برای بازی پنجشنبه مقابل تراکتور آماده کنیم. این قانون فوتبال حرفه‌ای است و باید همه‌چیز را فراموش کنیم.» وی با اشاره به ۱۰ نفره‌شدن تیمش در این بازی اظهار داشت: «بعد از ۱۰ نفره‌شدن ما باز هم فشار آوردیم و پارس روی چند ضدحمله که ما تمرکز نداشتیم، صاحب موقعیت شد. اما نکته امیدوارکننده برای من این بود که بچه‌ها خیلی حرفه‌ای عمل کردند.» بختیاری‌زاده درباره داوری بازی نیز متذکر شد: «داور در یک لحظاتی از بازی با پارسی‌ها مهربان‌تر بود. حتی فکر می‌کنم بیرون زمین هم داور رفتارش با ما فرق داشت.»


شوک مشهدی‌ها به گل‌گهر
یکی از اتفاقات جالب توجه دیدار‌های شب گذشته لیگ برتر درخشش مشهدی‌ها در تیم انتهای جدولی گل‌گهر سیرجان بود. بعد از پیوستن سرآسیایی، سرمربی سابق شهرخودرو به این تیم سیرجانی به‌عنوان دستیار جلالی، ظاهرا شوک خوبی به گل گهر وارد شد و آن‌ها توانستند پیروزی مقتدرانه‌ای را در نبود سرمربی کرونایی خود مقابل شاهین بوشهر به‌دست بیاورند. از سویی دیگر یونس شاکری، مهاجم خراسانی این تیم هم در این بازی خیلی زود و در دقیقه ۵ پایش به گلزنی باز شد تا در جدول گلزنان لیگ برتر ۸ گله شود. گل‌گهر با پیروزی در بازی ۶ امتیازی ته‌جدولی‌ها حالا به روز‌های خوش با سرآسیایی امیدوار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->