حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تزلزل پرسپولیس زلزله در خط حمله

  • کد خبر: ۳۴۸۷
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
تزلزل پرسپولیس زلزله در خط حمله
خرید یک مهاجم برای قرمزها، از نان شب واجب‌تر شده است

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند که همچنان از مشکل گل‌زنی رنج می‌برد. قرمزپوشان که با سابقه خوبی که در گل زنی دارند، از هواداران خود لقب پرسپولیس زلزله را گرفته اند، این روزها نشانی از این عنوان معروف که در دهه 60 به آن‌ها داده شد، ندارند. تیمی که روزگاری بهترین مهاجمان ایران را داشت و تا همین 2 فصل پیش خط حمله‌اش با وجود مهدی طارمی برای هر تیمی خطرناک بود، این روزها متکی به علی علیپور شده که همه می‌دانند شش‌دانگ نیست که خیال کالدرون و قرمزها را راحت کند. این در حالی است که علیپور سودای جدایی از پرسپولیس را همچنان در سر دارد و اگر این طور نشود هم بدون شک هیچ تیم مدعی قهرمانی نمی تواند متکی به تنها یک بازیکن گل زن باشد. به نظر می‌رسد شاگردان کالدرون برای مسابقات این فصل لیگ برتر به جذب یک مهاجم شش‌دانگ و گل‌زن نیاز مبرم دارند و نگاهی به بازی‌های گذشته این تیم به‌خوبی نشان می‌دهد که خط حمله این تیم زهر کافی برای اثرگذاری را ندارد. در بازی دیروز، گل اول پرسپولیسی‌ها روی حرکت انفرادی مهدی ترابی به ثمر رسید و گل دوم هم روی یک ضربه پنالتی. با توجه به آمار پایین و ضعیف گل‌زنی مهاجمان سرخ‌پوش، به نظر می‌رسد کالدرون آرژانتینی فشار خود را روی هیئت‌مدیره بر جذب مهاجم برزیلی افزایش خواهد داد.

 

ادامه فقر گل زنی با وجود پیروزی
پرسپولیس دیروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رفت و با وجود برد 2 بر یک نشان داد که مشکل گل زنی این تیم جدی است. شاگردان کالدرون دیروز در ورزشگاه کارگران تهران با گل های مهدی ترابی در دقیقه۴۹ و علی علیپور در دقیقه۸۲ از روی نقطه پنالتی حریف خود را شکست دادند اما موقعیت‌های بی‌شماری را از دست دادند که بر نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم افزود. با این وضعیت بدون شک قرمزها در لیگ به مشکل برمی‌خورند.


جونیور براندائو به‌دنبال رزرو بلیت تهران
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس کارهای مربوط به فسخ قراردادش با باشگاه برزیلی را انجام داده است و به نظر می‌رسد این به‌معنای توافق نهایی او با پرسپولیس است. جونیور براندائو، مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس، که قرار بود این هفته به تهران بیاید و در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر شود، طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با باشگاه، ابتدای هفته آینده برای حضور در تست پزشکی ایفمارک به تهران می‌آید و درصورت موفقیت رسما به جمع شاگردان کالدرون می‌پیوندد. بااین‌حال و براساس اخباری که خبرنگاران و برخی رسانه‌های برزیلی منتشر کرده‌اند، این مهاجم بیست‌وچهارساله با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده است و اگر بتواند در تست پزشکی به موفقیت برسد، تمریناتش را با این تیم آغاز خواهد کرد. براندائو در گفت‌وگویی که با آندره رودریگز، خبرنگار شبکه رادیویی Feras do Kajuru ، داشته، گفته است که برگه فسخ قراردادش را به باشگاه گوآس فرستاده و قصد دارد برای امضای قرارداد رسمی به تهران برود. البته براساس حرف‌های روز گذشته براندائو، توافق او و پرسپولیس به‌زودی رسمی خواهد شد. جونیور براندائو، بازیکن تیم لودوگورتس رازگارد بلغارستان بود که به‌طورقرضی در تیم گوآس برزیل بازی می‌کرد. او در فصل قبل در 22 بازی که انجام داد، تنها 2 گل به ثمر رساند و نتوانست رضایت تیم برزیلی را برای دائمی‌کردن قراردادش جلب کند.

 

تلفات بالای بازی‌های دوستانه
غیر از مشکل در گل‌زنی، پرسپولیسی‌ها با مسئله مصدومیت بازیکنان هم مواجه شده اند. بعد از آنکه حسین ماهینی و سیامک نعمتی در اردوهای قبلی دچار مصدومیت شدند، این‌بار نوبت محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده بود که با مصدومیت زمین بازی را ترک کنند. اتفاق عجیب دیگری که در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل سرخ‌ها رخ می‌دهد، اخراج بازیکنان کلیدی این تیم است. شجاع خلیل‌زاده که فصل قبل هم در چند بازی با اعتراض‌های خود حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بود، روز گذشته بعد از آنکه تیمش گل تساوی را دریافت کرد، با داور مسابقه بحث کرد و آن‌قدر داستان را ادامه داد تا کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید. پرسپولیسی‌ها در بازی مقابل فولاد خوزستان هم 2 اخراجی داشتند که شجاع خلیل‌زاده یکی از آن‌ها بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->