پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

تعرفه رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۵۰۱۶
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
  • ۱
تعرفه رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می‌شود؟
کسب و کارها با انتشار رپوتاژ آگهی در وب سایت های پر بازدید و محبوب می خواهند برای ساعاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنند تا بتوانند کاربران جدیدی را به وب سایت خود دعوت نمایند و همچنین قدرت لینک و دامنه وب سایت خود را افزایش دهند.

گزارش آگهی

امروزه تبلیغات در اینترنت یکی از مهترین نوع تبلیغات در جهان به شمار می رود و داشتن یک وب سایت به یک امر بدیهی تبدیل شده است. کسب و کارها با انتشار رپوتاژ آگهی در وب سایت های پر بازدید و محبوب می خواهند برای ساعاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنند تا بتوانند کاربران جدیدی را به وب سایت خود دعوت نمایند و همچنین قدرت لینک و دامنه وب سایت خود را افزایش دهند؛ چرا که هر بک لینک و رپورتاژ آگهی به منزله یک رای اعتماد است که می توانید از دیگر وب سایت ها دریافت کنید. پیشنهاد می کنیم در صورتی که متخصص سئو هستید فرآیند درج رپورتاژ آگهی را خودتان به عهده بگیرید. در غیر این صورت فرایند انجام و انتشار رپورتاژ آگهی را به تیم های تخصصی این حوزه واگذار کنید. اما تعرفه رپورتاژ آگهی به چه عواملی بستگی دارد؟

محبوبیت وب سایت و آمار ترافیک روزانه

معمولا وب سایت هایی که کاربران زیادی دارند به دلیل محبوبیت، برند بودن و آمار ترافیک بالای روزانه، تعرفه رپورتاژ آگهی بیشتری نسبت به دیگر وب سایت ها خواهند داشت. یکی از دلایل اصلی این وب سایت ها در خصوص قیمت بالای درج رپورتاژ آگهی، تعامل بالای مخاطبان با وب سایت شان است. در صورتی که یک رپورتاژ آگهی را در این وب سایت ها منتشر کنید هم کاربران زیادی محتوای شما را می خوانند و هم احتمال بازخورد مخاطبان در بخش نظرات بیشتر می شود. با این کار آگاه سازی برای برندینگ را به راحتی انجام داده اید و با مخاطبان زیادی هم به واسطه انتشار رپورتاژ آگهی تعامل داشته اید. در وب سایت های پر بازدید معمولا قیمت رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و دیگر تبلیغات بالاتر است. برای مشاهده تعرفه رپورتاژ آگهی اینجا کلیک کنید.

 

اهمیت اعتبار دامنه وب سایت لینک دهنده در قیمت رپورتاژ آگهی

اعتبار دامنه یکی از دلایل اصلی و مهم در تعیین تعرفه رپورتاژ آگهی است. وب سایت ها با توجه به امتیاز اعتبار دامنه که عددی مابین 0 تا 100 است؛ تعرفه خاصی را برای وب سایت خود تعیین می کنند. انتخاب وب سایت هایی با اعتبار دامنه بالا به حدی مهم است که وب سایت ماز که یکی از تخصصی ترین وب سایت های آموزش سئو در جهان است از آن به عنوان یکی از دلایلی اصلی افزایش اعتبار و ارزش دامنه یاد می کند. برای اینکه بدانید اعتبار دامنه یا Domain Authority  وب سایت ها چقدر است، می توانید از toolbar وب سایت ماز استفاده کنید. رپورتاژ آگهی تان را حتما در وب سایت هایی منتشر کنید که اعتبار دامنه بالاتری دارند.

 

تاثیر امتیاز اسپم اسکور در قیمت رپورتاژ آگهی

اگر کالا و یا خدمات ما توسط آدم هایی که وجهه خوبی ندارند تبلیغ شود، ممکن است اثر معکوسی در فرایند تاثیرگذاری جهت فروش کالا و خدمات کسب و کارمان داشته باشد. اسپم اسکور امتیازی است که هم وب سایت خودتان و هم وب سایت هایی که می خواهید با انتشار رپورتاژ آگهی در آن اعتبار و ارزش دامنه تان را بالا ببرید، باید در آن رتبه کمتری داشته باشید! میزان امتیاز اسپم اسکور هر وب سایت با toolbar  وب سایت ماز قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از انتشار هر گونه رپورتاژ آگهی در وب سایت ها از امتیاز اسپم اسکور آن ها آگاهی داشته باشید. تعرفه درج رپورتاژآگهی در وبسایتی که امتیاز اعتبار دامنه بالا و امتیاز اسپم اسکور پایینی داشته باشد، رقم بالاتری خواهد بود. چرا که اینگونه وب سایت ها همانند یک لیدر تاثیر گذار در ستاد انتخاباتی شما هستند و شما می توانید به واسطه وجود این لیدرها، رای های زیادی را از آن خود کنید.

 

تعداد لینک های فالوو و نوفالوو در رپورتاژ آگهی

همانطور که می دانید خرید بک لینک از طرف گوگل ممنوع اعلام شده است. کمتر پیش می آید که وب سایت ها به خودی خود به کسب و کارها لینک بدهند. در واقع برای افزایش اعتبار دامنه و ارزش صفحات وب سایت خود ناچاریم از رپورتاژ آگهی به عنوان پلی استفاده کنیم که هم جریمه نشویم و هم اعتبار و قدرت دامنه وب سایت مان را افزایش دهیم. اما وب سایت های ارائه دهنده خدمات رپورتاژ آگهی می خواهند خودشان نیز از گزند جریمه های احتمالی گوگل در امان باشند. در این خصوص استفاده از لینک های فالوو در رپوتاژ آگهی در اینگونه وب سایت ها محدودیت دارد. هر چه تعداد لینک های فالوو بیشتری بخواهید قیمت انتشار رپورتاژ آگهی در این وب سایت ها بیشتر خواهد بود. البته در اکثر وب سایت ها امکان درج بیش از 3 لینک فالوو در رپورتاژ آگهی ممکن نیست. حتما جویا شوید که سایت ارائه دهنده، اجازه درج چند لینک فالوو را برای انتشار رپورتاژ آگهی در بستر خود را به شما می دهد.

 

رتبه الکسا یکی از عوامل تعیین کننده قیمت رپورتاژ آگهی

وب سایت الکسا سال هاست که از طریق افزونه هایی که دارد میزان ترافیک وب سایت ها را تخمین می زند و بر این اساس وب سایت ها را به ترتیب ترافیکی که دارند، رتبه بندی می کند. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت رپورتاژ آگهی رتبه الکسای وب سایت هاست. به این صورت که هر چه رتبه کمتر باشد، تعرفه رپورتاژ آگهی بیشتر خواهد بود.

 

 

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

آژانس تبلیغاتی تسمینو ارتباط شما را با 295 رسانه معتبر فارسی برقرار می کند تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با تعرفه مناسب، کمپین رپورتاژ آگهی خود را ایجاد کنید. همچنین در فرایند ایجاد تا انتهای مسیر اجرایی کمپین تان، تیم تسمینو آماده ارائه مشاوره رایگان به شما است تا بتوانید در هر لحظه در صورت لزوم کمپین خود را ویرایش کنید، تا نتیجه بهتر و سودمندتری را به دست آورید. همچنین شما در تسمینو می توانید به صورت لحظه ای از آخرین وضعیت کمپین خود با خبر شوید و در جریان تمام جوانب کمپین قرار گیرید. تیم تخصصی تولید محتوای تسمینو متن رپورتاژ آگهی شما را با رعایت نکات سئو و استانداردهای تولید محتوا با دقت نگارش می کنند تا علاوه بر اعتبار و ارزشی که دامنه و سایر لینک های شما به دست می آورد، رپورتاژ آگهی تان نیز در گوگل ایندکس شود. و همچنین از دیگر خدمات تسمینو خرید بک لینک قوی از رسانه های معتبر میباشد که شما میتوانید در کمترین زمان لیست بک لینک های قوی را مشاهده نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیناربانی
Italy
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
سلام ممنون از مقاله خوبتون میخواستم بپرسم تاثیر رپورتاژ آگهی در رشد سایت دقیقا چجوریه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->