سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشور:

اختصاص ۲ ردیف انتهایی هر هواپیما به مسافران مشکوک به بیماری

  • کد خبر: ۳۵۰۲۰
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
اختصاص ۲ ردیف انتهایی هر هواپیما به مسافران مشکوک به بیماری
سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشور از آخرین اقدامات این سازمان درباره پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا جعفرزاده با اعلام این خبر افزود: سازمان هواپیمایی کشور براساس رسالت خود که صیانت از حقوق مسافر و همکاران هواپیمایی‌های کشور است، از آغاز کرونا تاکنون جلسات مستمری را با مدیران وزارت بهداشت برگزار کرده است تا خدمات بهداشتی و خدمات پروازی در یک راستا به مسافران گرامی ارائه شود.

وی ادامه داد: سازمان دستورالعمل‌های گوناگونی را خطاب به فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر نهاد‌های وابسته به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کرده است تا به سهم خود در جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تلاش کنیم. در آخرین دستورالعمل صادر شده نیز الزام استفاده از ماسک مطرح شد و در صورتی که کسی ماسک نداشته باشد، دستگاه‌های مرتبط با ما اجازه ارائه خدمات نخواهند داشت.

سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: براساس ابلاغ این سازمان، تمام خطوط هوایی داخلی موظف‌اند ۲ ردیف انتهای هواپیما را برای استقرار آن‌دسته از مسافرانی که در پرواز، مشکوک به هرگونه بیماری شوند، خالی نگه دارند تا سایر اقدامات پزشکی و بهداشتی انجام شود.

جعفرزاده تنها راه برون‌رفت از مشکلات پروازی کشور و جلوگیری از تعطیلی دوباره آن را تشدید اقدامات پیشگیرانه دانست و افزود: این مسئله که هر نهاد و دستگاهی باید براساس وظایف محوله در این شرایط به کمک بهداشت و درمان جامعه بیاید، انکارناپذیر است و سازمان هواپیمایی کشور برای جلوگیری از آسیب‌های جانی و مالی به مسافران و همکاران خود، تشدید اقدامات نظارتی را در دستورکار قرار داده است. ناظران سازمان روزانه بازرسی‌های مختلفی را انجام می‌دهند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود. اگر تخلف دیده شود، ابتدا تذکر جدی داده خواهد شد و در صورت تکرار، فعالیت‌های مجموعه متخلف را به‌صورت چشمگیری کاهش خواهیم داد.

سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشور از مردم خواست تا تخلف‌ها را گزارش کنند و گفت: مردم و مسافران نیز به سهم خود می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سازمان هواپیمایی کشور منعکس یا از طریق وب‌سایت این سازمان به‌نشانی CAO.IR شکایت خود را ثبت کنند.

جعفرزاده به افزایش قیمت دلار و احتمال افزایش قیمت‌های بلیت پرواز‌های داخلی واکنش نشان داد و گفت: اکنون چنین سیاستی نه برای ما و نه شرکت‌های هواپیمایی داخلی مطرح نیست و صحبتی درباره تغییر قیمت‌ها نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->