کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد
سرخط خبرها

دوازدهمین جلسه دادگاه اکبر طبری و دیگر متهمان اقتصادی برگزار شد

  • کد خبر: ۳۵۰۲۹
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
  • ۱
دوازدهمین جلسه دادگاه اکبر طبری و دیگر متهمان اقتصادی برگزار شد
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان به ریاست قاضی بابایی برگزار و متهم ردیف سیزدهم پرونده محاکمه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در ابتدای دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان، قاضی بابایی ضمن اعلام رسمیت و علنی بودن دادگاه از متهم مهدی زاهدیان خواست در جایگاه حاضر شود.

مهدی زاهدیان فرزند ابوالقاسم متولد ۵۱، شغل وکیل دادگستری و آزاد با قرار قبولی وثیقه به فراهم کردن موجبات جرم ارتشاء از طریق مذاکره و وجه بین دانیال زاده و مرتضی علیزاده به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از طریق دانیال زاده و فراهم کردن موجبات تحقق ارتشاء به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال همچنین تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۲ میلیارد ریال متهم ردیف سیزدهم این پرونده است.

قاضی بابایی با تفهیم اتهام به متهم زاهدیان از او پرسید: آیا اتهامات را قبول دارید؟

متهم زاهدیان ضمن رد اتهامات مطرح شده در کیفرخواست درباره رابطه با دانیال زاده گفت: وکیل دانیال زاده بودم. پس از تعیین حق الوکاله، او هفت میلیارد تومان برای هزینه‌های دادرسی و قانونی و سه میلیارد تومان برای حق الوکاله به من پرداخت کرد.

قاضی خطاب به این متهم گفت: چه مبلغی به بازپرس سابق علیزاده متهم پرونده پرداخت کردید؟

متهم زاهدیان گفت: من پولی ندادم.

قاضی بابایی گفت: شما در چند مرحله اظهار کرده‌اید که پول به علیزاده داده‌اید. گفته‌اید سه میلیارد تومان به بازپرس علیزاده داده‌ام و این را در مواجهه حضوری اظهار داشته‌اید. گفته اید این مبلغ را در دو مرحله به صورت یورو پرداخت کرده‌اید؛ یک مرحله در شمال و یک مرحله در تهران این پول را داده‌اید.

قاضی از وکیل متهم زاهدیان خواست در جایگاه حاضر شود. وکیل متهم زاهدیان با حضور در جایگاه از موکل خود دفاعیاتی در موضوعات مختلف کیفرخواست مطرح کرد.

این خبر تکمیل می شود...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنامbehnam
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
بنظر بزرگان براورد میکنید برا حکم سبگ این غولای اساتید چقد حاضرن بیدن؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->