حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شکایت جمی‌ها از استقلال در کمیته استیناف| استقلال بازنده می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۵۰۶۸
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
شکایت جمی‌ها از استقلال در کمیته استیناف| استقلال بازنده می‌شود؟
شنیده می‌شود پارس جنوبی جم به شدت امیدوار است تا در کمیته استیناف رای برگردد و این تیم مقابل استقلال برنده اعلام شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از امتناع استقلال از سفر به جم برای برگزاری بازی مقابل پارس جم گفته می‌شد که احتمالا این باشگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازنده اعلام خواهد شد، اما سازمان لیگ اعلام کرد بازی مجدد دو تیم در تاریخ ششم مرداد ماه در همان بوشهر برگزار خواهد شد.

به دنبال اعلام برنامه جدید رویارویی دو تیم باشگاه پارس جم شکواییه‌ای را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کرده و با بیان دلایلی خواستار لغو برگزاری مجدد این بازی شده است. مسئولان باشگاه پارس جم در نامه ارسالی به استیناف اعلام کرده‌اند که تعداد کرونایی‌های تیم استقلال در روزی که از سفر به بوشهر امتناع کردند، زیر ۲۵ درصد بوده و نام برخی افراد بی دلیل در فهرست کرونایی‌ها قرار گرفته است.

این موضوع ممکن است رای سازمان لیگ برای برگزاری مجدد این بازی را به چالش بکشد هرچند که معمولا در فوتبال ایران اتفاقاتی از این دست بر علیه تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس رخ نداده و غالبا دستگاه ورزش حامی این دو تیم بوده و با نفوذ خود همواره آراء را به سود چنین تیم‌هایی بازگردانده است.

البته مسئولان کمیته استیناف در خصوص شکایت باشگاه پارس جم هنوز اظهار نظری نکرده‌اند و احتمال اندکی وجود دارد که رای تجدید بازی برگردد و استقلال بازنده اعلام شود. به زودی پیرامون این شکایت تصمیم گیری خواهد شد.
 

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص اعلام زمان برگزاری دو مسابقه معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر پیش از صدور رأی کمیته استیناف که مورد اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم قرار گرفته اظهار داشت: اعلام زمان برگزاری این بازی‌ها به این خاطر است که ما باید برنامه را علام کنیم اما برگزاری آن منوط به اعلام رای ارکان قضایی فدراسیون است.

وی افزود: ما فرض را بر آن گرفتیم که تا آن تاریخ رای کمیته استیناف مشخص می‌شود. برنامه را اعلام کردیم تا تیم‌ها آمادگی لازم را برای انجام تمرین و مسابقه داشته باشند. نمی‌توانیم منتظر بمانیم و شب قبل از مسابقه برنامه را اعلام کنیم. چون جدول ما پیوستگی دارد و برای اینکه مسابقات باید در تاریخ معین تمام شوند، این پیش‌فرض ما است. ان‌شاالله تا آن زمان ارکان قضایی رای را اعلام می‌کنند تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود.

مهدی در مورد اینکه با اعلام زمان بازی‌ها گفته می‌شود نتیجه این رای به نفع استقلال و فولاد خواهد بود، گفت: اصلا چنین رابطه‌ای بین استیناف با هیچ سازمان و نهادی وجود ندارد که قبل از تشکیل جلسه رای مشخص باشد. این اصلا منطقی نیست. آن‌هاکار خودشان را می‌کنند، ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم. آن‌ها کاملا مستقل هستند و ما هم تابع نظارت عزیزان هستیم. اگر بگویند برگزاری بازی برقرار است ما بازی را برگزار می‌کنیم و اگر بگویند نه یا تصمیم دیگری بگیرند، خود به خود این بازی‌ها را از جدول مسابقات خارج می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->