معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

۱۷۰ هزار کسب‌وکار آسیب‌دیده از کرونا در ایران شناسایی شدند

  • کد خبر: ۳۵۱۷۵
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۱۷۰ هزار کسب‌وکار آسیب‌دیده از کرونا در ایران شناسایی شدند
تاکنون ۱۷۰ هزار کسب‌وکار آسیب‌دیده از کرونا از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شده‌اند. از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۶۱ طرح منتخب شناسایی و برای تولید بیشتر از این صندوق تسهیلات دریافت کرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در جهان بیش از ۱۴ میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۶۰۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند که ایران در جایگاه یازدهم از نظر میزان ابتلا قرار دارد. با توجه به آسیب‌های وارد شده به کسب و کار‌های مختلف تاکنون ۱۷۰ هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا شناسایی و به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

روح‌الله ذوالفقاری افزود: صندوق نوآوری نیز از ابتدای شیوع ویروس حمایت خود را آغاز کرده و بیش از ۶۱ طرح منتخب شناسایی و برای تولید بیشتر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از آسیب، قریب به ۲۶۰ شرکت آسیب دیده در دور دوم حمایت‌های صندوق نوآوری تسهیلات دریافت کرده و ۴۰ شتاب دهنده و ۷۹ شرکت خلاق مورد حمایت قرار گرفتند. ارائه تسهیلات به شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری نیز در جریان است.

همچنین در ادامه مراسم دکتر حسین اسفندیاری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نزدیکی بیشتر دانش بنیان‌ها به شبکه بانکی را در مدیریت جدید صندوق نوآوری مثبت دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان بود و بر این اساس صندوق نوآوری و شکوفایی برای دستیابی بیشتر به این هدف ایجاد شده است. البته در مدیریت جدید صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش بنیان به شبکه بانکی نزدیک شده و از پتانسیل سیستم بانکی کشور برای توسعه کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان به خوبی استفاده شده است.

اسفندیاری در مورد حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: صندوق نوآوری بعد از شیوع ویروس کرونا حمایت‌هایی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی برای جلوگیری از شیوع ویروس و همچنین شرکت‌های آسیب دیده از این بیماری فراهم کرد که آمار‌های آن وجود دارد.
وی در پایان نرخ سود را ۹ درصد اعلام کرد و گفت: نرخ سود در این دوره از ۱۲ به ۹ درصد کاهش یافته و در حال حاضر مصوبه‌هایی در کارگروه بانک برای پرداخت به شرکت‌ها وجود دارد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->