علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۳۰ تیر | سیر صعودی آمار فوتی‌ها به ۲۱۷ نفر در یک روز

  • کد خبر: ۳۵۲۰۱
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
  • ۲
آمار کرونا در ایران ۳۰ تیر | سیر صعودی آمار فوتی‌ها به ۲۱۷ نفر در یک روز
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴۱۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۶۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

 

آمار کرونا در ایران ۳۰ تیر | سیر صعودی آمار فوتی‌ها به ۲۱۷ نفر در یک روز

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۴۰ هزار و ۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۳۵۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون دو میلیون و ۱۷۵ هزار و ۲۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وضعیت استانهای قرمز و هشدار در کشور همانند روزهای گذشته است و کماکان مهمترین توصیه ما، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و اجرای پروتکل های بهداشتی است.

وی ضمن تقدیر از مردم به جهت افزایش قابل توجه رعایت موارد بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک طبق بررسی های صورت گرفته، گفت:بانک ها و رستوران ها بهترین عملکرد را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند.

لاری گفت: متاسفانه هشت هزار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شدند. مهم ترین ناظر بر رعایت پروتکل ها مردم هستند که می توانند گزارش تخلفات را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

سخنگوی وزارت افزود: برای شکست زنجیره انتقال کووید ۱۹ با هم پیمان می بندیم و به رعایت اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی، شستن دستها و استفاده از ماسک در محیط های عمومی و سرپوشیده پایبند خواهیم بود.

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

 

تست کرونا چند؟

 

غذاهای مناسب برای مبتلایان به کرونا

 

درباره انواع تست‌های کرونا بیشتر بدانید+جدول

 

تاثیر مصرف ترشی در کاهش مرگ‌ومیر بر اثر کرونا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
چرا تست درکشور ما پولی هست الان تمام کشورها رایگان تست میگیرن و صدرصدیکی از علل زیادشدن مبتلایان همین نگرفتن تست رایگان هست .
Arman
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
با این شرایط میخواین کنکور بگیرین خیلی باهوشین واقعا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->