نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
سرخط خبرها

باید ساز و کار‌های آموزش آنلاین برای معلمان فراهم شود

  • کد خبر: ۳۵۳۷۹
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
باید ساز و کار‌های آموزش آنلاین برای معلمان فراهم شود
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه صحبت قطعی باز شدن مدارس در شرایط فعلی درست نیست، لزوم آموزش به معلمان برای تدریس آنلاین را ضروری دانست و گفت که آموزش مجازی به دانش آموزان نیاز به تجهیز سخت افزاری دانش آموزان و آموزش‌های لازم به معلمان دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد نادری اظهار کرد: نمی‌توان به صورت قطعی گفت که از ۱۵ شهریور مدارس به صورت فیزیکی آغاز بکار می‌کنند. چرا که قبل از بازگشایی باید وضعیت کرونا مشخص شود مبنی بر اینکه آیا در آن زمان موج جدیدی از کرونا به وجود آمده یا اینکه کنترل شده است؛ لذا صحبت قطعی باز شدن مدارس در شرایط فعلی درست نیست.


وی افزود: در این شرایط باید ساز و کار‌های آموزش آنلاین فراهم شود از جمله آن تجهیز سخت افزاری دانش آموزان و مجهز کردن آن‌ها به تبلت و موبایل هوشمند است. همچنین باید به دانش آموزان و والدین آن‌ها نحوه استفاده از سیستم‌های هوشمند آموزش داده شود تا آن‌ها سواد رسانه‌ای کافی را داشته باشند.


این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: آموزش معلمان اهمیت بسیاری دارد. باید آن‌ها نحوه استفاده از نرم افزار‌های هوشمند همچون شاد را برای آموزش آنلاین به خوبی بلد باشند و در عین حال سخت افزار‌های لازم را هم داشته باشند. با توجه به اینکه بیش از یک ماه و نیم تا موعد بازگشایی مدارس باقیمانده است باید وزارت آموزش و پرورش کلیه ملزومات را فراهم کند تا همه بتوانند از آموزش الکترونیک عادلانه بهره‌مند شوند.


نادری در جمع بندی اظهار کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید باید آموزش معلمان و تجهیز دانش آموزان به ابزار‌های هوشمند در دستور کار قرار گیرد. والدین هم باید برای بالا بردن سواد رسانه‌ای و طرز استفاده از فضای مجازی آموزش ببینند تا آسیب وارد نشود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->