این آجیل، دیابت را کنترل، کم خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت
سرخط خبرها

اول مرداد، هیچ طلاقی در خراسان رضوی ثبت نمی‌شود

  • کد خبر: ۳۵۳۹۵
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
اول مرداد، هیچ طلاقی در خراسان رضوی ثبت نمی‌شود
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با اشاره به اینکه چهارشنبه، اول مردادماه ۱۳۹۹ مطابق با اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نام روز ازدواج نام‌گذاری شده است، گفت: در این روز هیچ واقعه طلاقی در دفاتر طلاق استان خراسان رضوی ثبت نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسن بهادر با اعلام این خبر افزود: در ۱۰ سال اخیرازدواج های ثبت شده در استان ۸.۷ درصد کاهش داشته است و از ثبت ۴۹ هزار و ۳۴۸ واقعه ازدواج در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

 وی توجه بیشتر مسئولان به موضوع خانواده و فراهم نمودن شرایط ازدواج آسان و لزوم حمایت و آموزش زوج‌های جوان به منظور داشتن خانواده‌ای سالم و پایدار با رفع موانع فرهنگی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

 بهادر با اشاره با اقدامات انجام شده در راستای صیانت از بنیان خانواده گفت: ثبت الکترونیکی وقایع ازدواج و تسریع و تسهیل در این امر، برگزاری کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج ، انجام آزمایشات ژنتیک به منظور پیشگیری از تولد فرزندان بیمار، تهیه شیوه‌نامه عقد در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) و عدم ثبت وقایع طلاق در سالروز پیوند فرخنده امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گوشه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته در این جهت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفتنی است؛ استان خراسان رضوی دارای ۲۲۱ دفترخانه رسمی ازدواج و ۱۱۱ دفترخانه رسمی طلاق است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->