جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن «معلق» (Float) | کمی عجیب کمی متفاوت + ویدئو

  • کد خبر: ۳۵۴۶۵
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
معرفی انیمیشن «معلق» (Float) | کمی عجیب کمی متفاوت + ویدئو
داستان درباره‌ پسربچه‌ کوچکی است که می‌تواند معلّق روی هوا بماند و همه را متعجب کند. پدر بچه از زمانی که این موضوع را می‌فهمد، سعی در پنهان کردن این ویژگی پسرک به روش‌های مختلفی دارد، اما چیزی که در آخر اتّفاق می‌افتد، برخلاف انتظار همه است.
عاطفه جوینی | شهرآرانیوز؛ وقتی بعضی از بچه‌ها به دنیا می‌آیند ممکن است ویژگی‌های خاصی داشته باشند که شبیه به دیگر بچه‌ها نباشد. این را می‌توانیم هم جسمی در نظر بگیریم و هم روانی: بچه‌هایی که از نظر جسمی ممکن است معلولیت داشته باشند، ویژگی خاصی در ظاهرشان باشد مثل رنگ مو، رنگ پوست، شکل اعضای بدن و جز این ها، بچه‌هایی که ممکن است نابینا یا ناشنوا باشند، بچه‌هایی که مشکلات خاص مغزی داشته باشند و در جسمشان نمود پیدا کند.

از نظر روانی، می‌توانیم بچه‌هایی را مثال بزنیم که پرخاشگر یا بی ادب باشند، خیلی منزوی یا خیلی بیش فعال باشند، استعداد خاصی در کاری داشته باشند که شاید معمولی به نظر برسد، اما متفاوت از بقیه است و ....
تمام این‌ها مثال‌هایی بود از بچه‌هایی که ممکن است دوروبرمان پیدا شوند و متفاوت باشند. این کمی عجیب و کمی متفاوت بودنشان دلیل بر بد بودن آن‌ها نیست. واکنش‌ها به این بچّه‌ها نباید همراه با ترس و فرار باشد. همان طور که زرّافه با گردن بلندش می‌تواند دوست خوبی برای فیل با گوش‌های بزرگش باشد، حتماً آدم‌ها هم می‌توانند بدون نگاه به تفاوت هایشان با هم دوست باشند و همدیگر را بپذیرند.

پویانمایی کوتاه «معلق» که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده بسیار زیبا به این موضوع پرداخته است و ظرافت‌های حسی داستان را به خوبی نشان می‌دهد. داستان درباره‌ی پسربچه‌ کوچکی است که می‌تواند معلق روی هوا بماند و همه را متعجّب کند. پدر بچه از زمانی که این موضوع را می‌فهمد، سعی در پنهان کردن این ویژگی پسرک به روش‌های مختلفی دارد، اما چیزی که در آخر اتفاق می‌افتد، برخلاف انتظار همه است. این انیمیشن می‌تواند مثال خوبی باشد برای متفاوت بودن آدم‌ها از یکدیگر براساس برخی ویژگی هایشان. بچه‌ها با تماشای انیمیشن «معلق» احتمالا درک و همدلی بیشتری در قبال متفاوت بودن سایر آدم‌ها پیدا می‌کنند و شاید همین موضوع باعث شود که متفاوت بودن خودشان را هم در مواقعی حساس بپذیرند.
 
تعداد بازدید : 717
دانلود فیلم کوتاه معلق (Float)
 
 
معرفی انیمیشن «معلق» (Float) | کمی عجیب کمی متفاوت + ویدئو
معلق Float
تاریخ انتشار: ۲۰۱۹
ژانر: خانوادگی، فانتزی
زمان: ۷ دقیقه
شرکت سازنده: پیکسار 
کارگردان: بابی روبیو / Bobby Rubio
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->