دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر!
سرخط خبرها

خریدهای طلایی طلایی‌پوشان

  • کد خبر: ۳۶۷۵
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
  • ۱
خریدهای طلایی طلایی‌پوشان
امید ابراهیمی و کاوه رضایی در تیررس سپاهان

مثل تمام ادوار گذشته لیگ برتر، سپاهان یکی از فعال‌ترین باشگاه‌ها در بازار تابستانی لیگ برتر بود و خریدهای زیادی انجام داد تا همچنان با تقویت خود به‌صورت جدی‌تر در زمره مدعیان قهرمانی این فصل قرار بگیرد. امیر قلعه‌نویی در دومین سال متوالی که سکان هدایت زردپوشان را در دست دارد، با شناخت کامل از ضعف‌های تیمش وارد بازار تابستانی شد و حالا قصد دارد در آخرین گام برای تقویت سپاهان محکم‌تر از همیشه اقدام کند.
دیروز توئیتر رسمی باشگاه سپاهان با انتشار عکس بلیت پرواز از بلژیک به تهران نوشت: «تمام» تا خبر پیوستن یک ستاره از لیگ بلژیک به جمع طلایی‌پوشان را به شکلی مبهم رسانه‌ای کند. در این بین بیشتر نظرات روی 2بازیکن چرخید؛ امید نورافکن و کاوه رضایی.

 

تیمی هست که نورافکن را نخواهد؟
امید نورافکن که مدتی است توجه باشگاه سپاهان را جلب کرده است، اولین نفری است که به ذهن می‌آید؛ چراکه امیرقلعه‌نویی هم در برنامه اخیر ورزش و مردم تأیید کرد که او را می‌خواهد و درباره این بازیکن گفت: هر مربی و هر تیمی در ایران دوست دارد یک بازیکن مثل امید نورافکن را در ترکیب خود داشته باشد. آیا کسی در ایران می‌تواند ادعا کند به بازیکنی با سبک و کلاس بازی نورافکن احتیاجی ندارد؟ امید نورافکن در پایان لیگ هفدهم از استقلال جدا و راهی شارلوا شد، اما بعد از نیم فصل حضور در این تیم، دوباره با قراردادی قرضی به جمع آبی‌پوشان برگشت. او تمایل داشت قراردادش را با باشگاه استقلال قطعی کند، اما مدیران این باشگاه در پروژه جذب او منفعل نشان دادند تا این بازیکن جوان مجبور شود به تمرینات شارلوا اضافه شود.

 

کاوه، گزینه جذاب بازار
شاید گزینه مد نظر سپاهان بازیکنی جذاب‌تر از نورافکن باشد؛ کاوه رضایی که طلایی‌پوشان از مدت‌ها پیش مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده‌اند. کاوه رضایی بعد از درخشش در شارلوا، فصل قبل با قراردادی درخور توجه به باشگاه کلوب بروژ پیوست اما تقریبا در تمام فصل نیمکت‌نشین بود و حالا جدایی‌اش از این باشگاه قطعی به نظر می‌رسد. اگر کاوه رضایی با سپاهان قرارداد امضا کند، می‌تواند عنوان مهم‌ترین چهره لیگ ایران را به خود اختصاص دهد که طلایی‌پوشان موفق شده‌اند او را در یک انتقال جذاب به خدمت بگیرند. کاوه رضایی که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد، حالا این فرصت را دارد تا پیراهن دیگر تیم اصفهانی را بر تن کند و باید دید در نهایت توئیتر رسمی باشگاه سپاهان از جذب کدام بازیکن خبر داده است.

 

امید ابراهیمی و روزبه چشمی، آخرین خرید
این همه درحالی است که به نظر می‌رسد در کنار این نام‌ها، امیر قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای هم روی شاگرد اسبق خود در استقلال و سپاهان دارد. امید ابراهیمی، ملی‌پوش سرشناسی است که با همین سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و سال‌های بسیار خوبی را با آن‌ها در لیگ برتر تجربه کرد و به پیراهن تیم ملی رسید. امید که از جمله کشف‌های امیر قلعه‌نویی هم هست و ارتباط نزدیکی با این مربی دارد، در صورتی که بتواند رضایت‌نامه‌اش را از الاهلی دریافت کند، قطعا به‌عنوان بازیکن آزاد شانس بسیار زیادی برای سپاهانی شدن دارد. روزبه چشمی هم که در مسابقات جام جهانی گذشته بازی‌ خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود و در ترکیب استقلال هم به‌عنوان یک رهبر در کمربند دفاعی این تیم فعالیت می‌کرد، دیگر نامی است که از جمع استقلالی‌های سابق در سبد خریدهای سپاهان دیده می‌شود. این بازیکن که خیلی دوست داشت فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند، از چند روز قبل با منتفی شدن حضورش در جمع لژیونرها مذاکراتی با 3باشگاه استقلال، شهرخودرو و سپاهان داشت که گفته می‌شود اصفهانی‌ها برای همکاری شرایط بهتری را به او پیشنهاد داده‌اند.
با این شرایط باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده طرف‌داران سپاهان با چه اخباری در اردوی تیم محبوبشان روبه‌رو خواهند شد. موضوعی که تابش، مدیرعامل باشگاه نیز به‌صراحت آن را تأیید کرد و مدعی شد از این جمع سه‌نفره قطعا 2بازیکن در تور سپاهان خواهند افتاد تا تیم از همه جهت تقویت و آماده رسیدن به جام ششم تاریخ خود در لیگ برتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالحسین منصورزاده
Japan
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
سپاهان من عشق است وهمیشه قهرمان است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->