سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟
سرخط خبرها

دستاورد‌های دانش‌بنیان‌ها مورد حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس قرار می‌گیرد

  • کد خبر: ۳۷۱۵۶
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
دستاورد‌های دانش‌بنیان‌ها مورد حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس قرار می‌گیرد
حمایت‌های لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی و محیط‌زیست انجام می‌شود. رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس با بیان این مطلب افزود: یکی از موضوعات مهمی که همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده، موضوع کشاورزی و امنیت غذایی است و در همین زمینه در صدد هستیم در این کمیسیون از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال حمایت کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در رویداد مجازی معرفی نیاز‌های فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته در ارتباطی آنلاین با صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: بررسی میزان واردات اقلام اساسی در نهاده‌های غذایی، واکسن، مکمل‌ها، سم، کود و ... نشان می‌دهد که وابستگی زیادی به کشور‌های دیگر داریم.

وی با تأکید بر اینکه فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی در کشور فعالیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی با صنایع غذایی انجام داده‌اند، گفت: طبق جلساتی که با معاون علمی و فناوری داشته‌ایم، دیدیم که بسیاری از اقدامات برای تولید محصولات حوزه کشاورزی و امنیت غذایی توسط محققان و فارغ‌التحصیلان کشور انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی گفت: این مسائل نشان می‌دهد که ما ظرفیت فوق‌العاده‌ای در شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید محصولات کشاورزی داریم، اما تاکنون به آن‌ها اجازه ورود نداده‌ایم.

ساداتی‌نژاد با تأکید بر اینکه در کمیسیون کشاورزی و محیط‌زیست مجلس، حمایت از این شرکت‌ها را فراهم کرده‌ایم، افزود: به نظر می‌رسد که صندوق نوآوری و شکوفایی باید خط ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی و محیط‌زیست قرار دهد تا در وضعیت تحریمی بتوانیم از دستاورد‌های محققان بهره ببریم.

وی بیان کرد: کمیسیون کشاورزی و محیط‌زیست مجلس تلاش دارد که حمایت‌های لازم را در زمینه استفاده از ظرفیت‌های محققان در حوزه کشاورزی به کار بگیرد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->