تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

انتقاد از اظهارات یک بام و دو هوایی مجلسی‌ها درباره کنکور

  • کد خبر: ۳۷۱۷۶
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
انتقاد از اظهارات یک بام و دو هوایی مجلسی‌ها درباره کنکور
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایندگان خواست از مصاحبه‌های متناقض درباره کنکور پرهیز کنند و سپس پرسید: آن‌هایی که به بهانه شیوع کرونا در پی تعویق کنکور هستند تضمین می‌دهند کرونا تا چند ماه دیگر تمام شود؟
به گزارش شهرآرانیوز، محمود احمدی‌بیغش در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مسئولان مراسم ویژه ماه محرم امسال باشکوه هر چه تمام‌تر و با رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود. لیکن پیشنهاد دارم ماه محرم امسال را به فرصتی ماندگار برای جاودانگی نام حضرت سیدالشهدا (ع) قرار دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: پیشنهاد می‌کنم ساخت ۷۲ واحد مسکونی به نیت ۷۲ شهید مظلوم دشت کربلا در مناطق و روستا‌های محروم هر استان در دستور کار قرار گیرد در صورت مدیریت درست این طرح می‌توان ظرف یک ماه دو هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی از محل هزینه‌های ماه محرم به طور شفاف تحویل نیازمندان داد.

نمایندگان از مصاحبه‌های متناقض و متعارض درباره کنکور سراسری پرهیز کنند

احمدی‌بیغش درباره برگزاری کنکور عنوان کرد: به همکاران پیشنهاد می‌کنم از مصاحبه‌های متناقض و متعارض درباره کنکور سراسری پرهیز کنند چرا که با مصاحبه‌های مختلف استرس بیشتری به جوانان وارد می‌شود. ضمن اینکه این رفتار‌ها تمرکز نهاد‌های متولی به ویژه سازمان سنجش را به هم می‌ریزد.

این نماینده مجلس ادامه داد: توجه داشته باشیم آن‌هایی که به بهانه وجود کرونا در پی تعویق کنکور هستند تضمین می‌کنند کرونا تا چند ماه دیگر تمام شود؟ همچنین کارشناسان و متخصصین علوم پزشکی اعتقاد دارند در فصل پاییز شدت کرونا افزایش پیدا می‌کند. مطلب دیگر اینکه آیا به بحث سربازی جوانان فکر کرده‌اید که در صورت برگزار نشدن کنکور، صد‌ها هزار جوان با مشکل سربازی روبرو می‌شوند.

وزارت علوم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش‌بینی‌های لازم را به عمل آورد

احمدی‌بیغش خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر اینکه، بدانیم وزارت علوم، دشمن جوانان نیست و مطمئن باشید مسئولان مربوطه در وزارت علوم پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در نظر دارند و از مسیر کنکور اتفاقی پیش نمی‌آید؛ و در آخر اگر کنکور به تعویق افتد علاوه بر مطالب گفته شده تمام برنامه‌ریزی‌های آموزشی کشور به سمت پاشیدگی می‌رود. مهم این است که ما از وزارت علوم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بخواهیم نه لغو کنکور.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: موضوع مهم دیگر این است که اخیراً شاهد برخی موضع‌گیری‌های نسنجیده و فاقد هرگونه اعتبار و استناد از سوی برخی از سیاسیون بی‌خاصیت و همیشه طلبکار از جمله فردی که خود سابقه نمایندگی دارد درباره مسلمانان منطقه سین‌کیانگ چین هستیم. تحقیقات نشان می‌دهد نه تنها این اظهارات سخیف و ضدامنیت ملی صحت ندارد، بلکه ده‌ها میلیون مسلمان چین با دولت و دولت با مسلمانان مشکلی ندارند و قیاس آن با مسلمانان فلسطین یک فتنه غرب‌گرایانه است.

احمدی بیغش افزود: این اظهارات در راستای استمرار خط فکری نفاق‌برانگیز این جریان بی‌خاصیت و پرمدعا برای تحت تاثیر قرار دادن روابط مناسب ایران و چین صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این جانب خود از منتقدان جدی پنهان‌کاری وزارت خارجه در برخی از مسائل هستم، اما به هیچ وجه اظهارات مداخله جویانه رهبران دچار توهم سیاسی این جریان پرهزینه را علیه منافع ملی برنمی‌تابیم و از این تریبون از دادستان کل کشور می‌خواهم ملاحظات را کنار گذاشته و با امثال این ذهن‌های بیمار، با قاطعیت و شدت برخورد کند.

احمدی بیغش یادآور شد: قدردانی ویژه دارم از سربازان گمنام وزارت اطلاعات در دستگیری یکی از مزدوران وطن فروش خائن در گروه تندر در ماورای اقیانوس اطلس که نشان از برخورداری از پیچیده‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بوده و رزم مدرن اطلاعاتی را به رخ بدخواهان ملت ایران کشیده است.‌ای کاش شرایط برای وزارت اطلاعات فراهم می‌شد تا با نفوذ به عمق جریان فاسد اقتصادی و مافیای ارز و کالا یکبار برای همیشه مردم مظلوم ایران از شر فاسدان اقتصادی خلاصی می‌یافتند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->