شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
سرخط خبرها

جایزه ۱۰ میلیون تومانی وزیر نیرو برای گزارش تخلفات استخراج رمز ارز

  • کد خبر: ۳۷۳۵۵
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
جایزه ۱۰ میلیون تومانی وزیر نیرو برای گزارش تخلفات استخراج رمز ارز
وزیر نیرو از پرداخت جایزه ۱۰ میلیون تومانی به افرادی خبر داد که گزارشی از وجود مراکز غیرقانونی تولید و استخراج ارز دیجیتال بدهند.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا اردکانیان در این باره اعلام کرد: تا امروز یک هزار و ۱۰۰ مرکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال در کشور شناسایی و تعطیل شده‌اند، ولی به کسانی که در شناسایی این مراکز کمک کنند و گزارشی از وجود مراکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال بدهند، ۱۰ میلیون تومان پاداش داده می‌شود.
 
او به حفظ رشد اوج بار در دو سال گذشته به میزان یک درصد اشاره کرد و افزود: از امروز یا اواسط هفته آینده سعی می‌شود برای تابستان ۱۴۰۰ هم به این منظور برنامه‌ریزی شود. حفظ این میزان رشد در این سه سال متوالی قطعا صنعت برق و مدیریت عالی کشور را به این نتیجه خواهد رساند که می‌توانیم رشد بار بیش از حدود یک درصد نداشته باشیم و در عین حال عرضه انرژی ما همان گونه که امسال رخ داد، بیشتر باشد.

اردکانیان گفت: امسال بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته انرژی عرضه شد که این میزان برای کشاورزی ۴.۵ درصد بود.
 
 
وزیر نیرو که در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵ پروژه توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران، در قالب چهاردهمین هفته پویش هرهفته الف_ب_ ایران سخن می‌گفت، در خصوص آخرین جزئیات سد فینسک تجن گفت: این پروژه هم مانند دیگر پروژه‌ها نیازمند بررسی‌های لازم است.

او ادامه داد: آنچه که قابل نقل است، اطمینان دادن به کشاورزان است، ولی الزاما هر تصمیمی گرفته می‌شود، نیازمند همیاری مسئولان است.

اردکانیان افزود: در حال حاضر وزارت نیرو ظرفیت مالی خود را افزایش می‌دهد، ولی در گذشته این گونه نبوده است و امروز هم برای اجرای پروژه‌ها نیازمند انجام ظرفیت مالی از منابع داخلی هستیم.

وزیر نیرو ادامه داد: متاسفانه آهنگ اجرای برخی از طرح‌ها کند است، ولی امیدوار هستیم با فعالیت ساز و کار‌ها، پروژه‌ها را تکمیل و به پایان برسانیم.

او بیان کرد: در سال‌هایی که کشور با تحریم‌های پیچیده و هوشمند اقتصادی رو به روست و این تحریم‌ها اثر قابل ملاحظه‌ای بر درآمد‌های نفتی گذاشته است، مجموع درآمد‌های دولت در هفت سال گذشته حدود ۸۰ درصد در مقایسه با دولت پیشین کاهش داشته است. در وزارت نیرو، امسال که سال جهش تولید است نهایت تلاش خود را کردیم که از تمام لحظه‌های این سال برای برقراری شیوه و روش جدید مدیریتی و استفاده از منابع استفاده کنیم و این پویش هدفی جز این ندارد.

او گفت: اصلی‌ترین کار ما خدمت رسانی به مردم است و برای اصلی‌ترین منابعی که در اختیار داریم که مهمترین آن منابع انسانی است سعی کرده ایم در انتخاب‌ها سیستم شایسته گزینی را جدی‌تر مورد توجه قرار دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->