جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

ساناز طاری، بازیگر صدا و سیما، با پست اینستاگرامی‌اش جنجال ساخت

  • کد خبر: ۳۷۴۲۳
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
  • ۱
ساناز طاری، بازیگر صدا و سیما، با پست اینستاگرامی‌اش جنجال ساخت
«ساناز طاری کشف حجاب کرد!» این تیتر خبری بود که دیروز دست‌به‌دست می‌شد، اما همه لینک خبر را باز می‌کردند تا ببینند ساناز طاری کیست.
به گزارش شهرآرانیوز - ساناز طاری بازیگر صداوسیماست که خبر خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری را با انتشار عکسی از خود، آن هم بدون حجاب، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او در کپشن این عکس نوشته بود: «بعضی رؤیا‌ها هست که برای بعضی‌ها دست‌نیافتنیه، حالا به هر دلیلی! من یک‌بار به دنیا اومدم و می‌خوام این یک‌بار رو آزادانه و شاد زندگی کنم. خداحافظ رؤیای کودکی، خداحافظ بازیگری. شاید روزی در جایی بهتر و آزادانه‌تر دوباره به سراغت بیام. این عکس مهر تأییدیه برای تصمیمی که مدت‌هاست گرفتم.»
 
ساناز طاری، بازیگر صدا و سیما، با پست اینستاگرامی‌اش جنجال ساخت
 

همین عکس و همین کپشن واکنش‌های زیادی از سوی مخاطبان صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی و دیگر سلبریتی‌ها ایجاد کرد و باعث شد خودش هم به این موضوع اعتراف کند و در یک استوری چنین بنویسد: «چقدر جالب که تا قبل از گذاشتن پست آخرم، هیچ‌کدوم از دوستان و همکارانم حتی یاد منم نبودند و براشون اهمیتی نداشت که من در چه حالم! ولی الان همه نگران شدند و پیگیر...»

احتمالا تا اینجای مطلب داشتید فکر می‌کردید ساناز طاری را در کدام فیلم دیده‌اید، باید بگوییم او بازیگر سریال‌هایی، چون «شمعدانی»، «پدر» و «فوق لیسانسه‌ها» بوده است و اگر باز هم تصویری در ذهنتان نیامد، لازم است آن سکانس از سریال پدر که پسری جوان از پنجره پرید بیرون و در فضای مجازی پخش شد را یادآوری کنم و بگویم یکی از آن ۲ دختر ساناز طاری بود و اتفاقا کاربری با اشاره به همین سکانس نوشته بود: «اون حامد این روزا رو می‌دید که خودشو از پنجره پرت کرد پایین.» یا حتی کاربری که نیمه پر لیوان را دیده وگفته بود: «خوبی کشف حجاب ساناز طاری اینه که دیگه برای بار هزارم شمعدونی و لیسانسه‌ها و پدر رو نشون نمی‌دن. مرسی ساناز»، اما ساناز طاری ۲ روز بعد از گذاشتن این پست، پشیمان شد و در پست دیگری خواست اهدافش را به رخ بکشد تا نکند کسی او را با بازیگران دیگری که پیش از این از ایران رفته بودند و با کشف حجاب به شهرت رسیدند، مقایسه کند و مسیرش را از راه آن‌ها جدا کند و بگوید پشت این رفتن و این‌گونه پست گذاشتنش چیز‌هایی هست که کسی نمی‌داند: «می‌خواستم برای پستی که پریروز گذاشتم و احیانا باعث نگرانی و ناراحتی کسی شدم، از همه عذرخواهی کنم و برای اطلاع عرض کنم که اینکه قصد کردم مسیر زندگی‌ام را عوض کنم و دور بازی و بازیگری را ضمن اینکه چندان قابل هم نبوده است، خط قرمز بکشم و به لطف خدا بروم دنبال اهداف اصلی‌ام که مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی کردم و به لطف خدا قطعا از بازیگری آینده روشن‌تری دارد و از انتظارکشیدن رها و آزاد می‌شوم».
 
 
ساناز طاری، بازیگر صدا و سیما، با پست اینستاگرامی‌اش جنجال ساخت
 
 
ساناز طاری اولین حضورش در سن شش‌سالگی در سریال «آژانس دوستی» بود. پس از آن در سال۸۲ وارد سینما شد و در فیلم «چموش خموش» و در فیلم «رها» به‌کارگردانی شاهین باباپور نیز ایفای نقش کرد. این بازیگر بیست‌وچهارساله همچنین در فیلم سینمایی «گشت ارشاد۲» که به‌کارگردانی سعید سهیلی روی پرده سینما رفت نیز ایفای نقش کرد.
 
 
ساناز طاری، بازیگر صدا و سیما، با پست اینستاگرامی‌اش جنجال ساخت
 
سریال تلویزیونی «شمعدونی» که یکی از پرمخاطب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های اخیر تلویزیون است، از سریال‌های موفقی بوده که ساناز طاری در آن بازی کرده است. با همه این اوصاف، اما این کار طاری که اجازه حضور در رسانه ملی داشت اصلا قابل قبول نیست و نوعی سوء استفاده به حساب می‌آید شاید بتوان گفت او جزو بازیگران درجه ۲ سینما و تلویزیون است که تا کنون هم کسی او را نمی‌شناخته، اما حالا به‌علت این کارش بیش‌ازپیش شناخته شده است و احتمالا تعداد دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام هم خیلی بیشتر از گذشته می‌شود.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
1
0
تقصیر صدا و سیمای که هر بی ایمانی در نقش خانم با حجاب روی صحنه میاره که بعد کشف حجاب کنه. این قبیل افراد با این سطح فکری بروند غرب هر غلطی دوست دارند بکنند. این انقلاب با خون هزاران شهید بوجود آمده حرمت داره.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->