زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

ناگفته‌های پدر دنیا نوذری از خودکشی دخترش + فیلم

  • کد خبر: ۳۷۵۱۷
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
  • ۱۲
ناگفته‌های پدر دنیا نوذری از خودکشی دخترش + فیلم
علت اصلی مرگ دنیا نوذری در هاله ای از ابهام است و فضای مجازی پدر دنیا نوذری و ازدواج اجباری را علت این خودکشی با قرص برنج می داند.
به گزارش شهرآرانیوز، دنیا نوذری دختر ۱۸ ساله مریوانی با خودکشی به زندگی خود پایان داد، این خبر از دیشب شوک رسانه‌ای راه انداخت. طاهر نوذری پدر دنیا نوذری با تکذیب خودکشی دخترش به علت مخالفت با ازدواج وی گفت: به دخترم گفتم دنیا جان هر زمان لب‌تر کنی برایت به خواستگاری می‌روم چرا باید همیشه پسران به خواستگاری بیایند حاضر بودم برای دخترم به خواستگاری بروم من وقتی می‌خواهم لباس یا کفشی خرید کنم ده‌ها  بازارچه را زیر پا می‌گذارم تا جنس مرغوبی بخرم و برای انتخاب همسر قطعا برای دخترم کم نمی‌گذاشتم.

پدر این دختر مریوانی در ادامه گفت: بین من و دنیا هیچ اختلافی وجود نداشت و اگر یکسال پیش بود شاید از دستم دلخور می‌شد دنیا مثل اسمش دنیای من بود جتی یک روز پیش از مرگش برایم ۲ تا پیراهن خرید آنلاین کرده بود  هیچ مشکل اساسی با هم نداشتیم تا اینکه یک روز دنیا گفت دیگر قصد ازدواج ندارد و می‌خواهد درسش را ادامه دهد.
 

گفتگو با پدر دنیا نوذری دختر ۱۸ ساله مریوانی

تعداد بازدید : 10752
 

دنیا نوذری با قرص برنج خودکشی کرد

این پدر داغدیده گفت: در فضای مجازی پخش شده که دنیا چند سال پیش هم سابقه خودکشی داشته و شاهرگش را زده است درست است دخترم روحیه حساسی داشت تصور می‌کرد ما دختر کوچیکتر را بیشتر دوست داریم بعدا فهمید اشتباه می‌کند من با وجود اینکه ۲ دختر دارم، ولی دنیا همه دنیایم بود.  پلیس به ماجرای مرگ دخترم ورود کرده است و اکنون لپ تاپ دنیا دست پلیس فتا است تا علت اصلی خودکشی دنیا مشخص شود در این هفته در مریوان ۳ نفر با قرص برنج خودکشی کرده اند باید عاملان تحریک آن‌ها شناسایی شوند و افرادی که قرص برنج را به راحتی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می‌دهند نیز شناخته شوند.

پدر دنیا در پایان خاطر نشان کرد: باز هم می‌گویم این حرف‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه دخترم به خاطر مخالفت من با خواستگاری و ازدواج اجباری خودکشی کرده است را رد می‌کنم.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
7
2
۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
3
19
منم خیلی وقته دیگه علاقه ای به این زندگی ندارم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
منم همینطور،میخوام خودکشی کنم ولی دلشون ندارم
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
3
من تنها دلخوشیم درس خوندن بودکه اونم گفتن نمیخاد بری
والان دیگه از این زندگی خسته شدم
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
5
شاید منم به دنیا پیوستم
نمیدونم ولی حال روحیم اصلا خوب نیست
خدا رحمتش کنه و گناهانش رو خدا ببخشه آمین
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
0
6
خداحافظ
ناشناس
Afghanistan
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
2
3
منم از زندگی خستم میخوام ب دنیا بپوندم
خداوند رحمتش کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
2
به درک
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
4
کاش منم جرعتشو داشتم
میم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
1
7
خوش به حالش راحت شد از این زندگی. کاش منم میتونستم قرص رو جور کنم. خداهم طرف ما نیست به چی دلمون رو خوش کنیم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
3
2
کاش منم میتونستم این قرص رو بخرم و پیدا کنم کاش منم بتونستم خودمو بکشم خوش به حال دنیا خوش به حالش راحت شد از این زندگی لعنت به خدا و زندگی که به بنده هاش داده
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
منم بس که خدا تو هیچ موردی نگام نکرد دلم مرگ میخواد بگید ان شا الله??
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->