جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟ جزییات تازه از قتل ۲ جوان در جشن تولد خونین در گلمکان خراسان رضوی + عکس دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد (۲۹ فروردین)
سرخط خبرها

جزییات اهدای بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی اعلام شد

  • کد خبر: ۳۷۷۱۰
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
جزییات اهدای بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی اعلام شد
رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل» از عید غدیر تا پایان ماه صفر برای ارائه کمک معیشتی به جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی پویش همدلی مومنانه را برای کمک رسانی به جامعه هدف بهزیستی در پیش گرفت و با حضور مردم ایران همراه شد، گفت: در عید مبارک قربان نیز مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید کردند که در جریان اول کمک مومنانه مردم وارد شدند و به معنای واقعی کمک کردند و باز هم باید همین کار انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه بر همین معنا بهزیستی در این مرحله پویش «همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل» را همگام با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های فعال در پویش ایران همدل آغاز می‌کند، افزود: این پویش از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. عنوان این پویش در چارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل می‌گیرد. این پویش با عنوان «کرامت علوی، شور حسینی» در فاصله زمانی عید غدیر، محرم و ماه صفر ادامه دارد و جهت ارائه کمک معیشتی برای جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: همچنین تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار به ویژه وسایل مورد نیاز برای آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان جامعه هدف بهزیستی و اقلام بهداشتی و درمانی برای افراد مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان در سطح کشور در این پویش دنبال می‌شود تا از ابتلا به کرونا پیشگیری کرده و برای رفع مشکلات این افراد کمک کند.

قبادی دانا تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی پیش رو حضور مومنانه ایران اسلامی در این پویش می‌تواند مانند جریان قبلی باعث شود تا کمک‌ها سریع، دقیق و شایسته به نیازمندان برسد. همچنین نهضت مردمی را شکل دهد که مردم ایران از پیر و جوان در آن شرکت کنند و همدلی خود را در قالب کمک رسانی به نیازمندان نشان دهند.

به گفته وی این کمک‌ها در جهت حفظ و ارتقای سلامت جامعه هدف و توانمندسازی افراد محصل صرف می‌شود و هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت حساب مشارکت‌های مردمی سازمان به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ یا # ۹* ۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم افزار‌های آپ و سکه پردخت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: خیران می‌توانند کمک‌های غیرنقدی، نذورات و اقلام یا جیره‌های خشک غذایی را که قصد داشتند در محرم و صفر نذر کنند، به ادارات بهزیستی شهرستان و استان‌های سراسر کشور ارائه کنند تا به دست خانوار‌های جامه هدف برسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->