کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمار جهانی کرونا تا ۱۹ مرداد | ایران یازدهمین کشور از نظر آمار مبتلایان

  • کد خبر: ۳۸۰۴۳
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
  • ۲
آمار جهانی کرونا تا ۱۹ مرداد | ایران یازدهمین کشور از نظر آمار مبتلایان
براساس آخرین آمارها، شمار قربانیان بیماری کووید-۱۹ در جهان تاکنون به ۷۲۹ هزار و ۵۹۱ نفر رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس آخرین آمارها، شمار قربانیان بیماری کووید-۱۹ در جهان تاکنون به ۷۲۹ هزار و ۵۹۱ نفر رسیده است.

 

شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۲۸۵ نفر رسیده و مرگ ۷۲۹ هزار و ۵۹۱ نفر در اثر این بیماری نیز تأیید شده است.

 

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

 

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها ۱۲ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۳۱ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

 

از میان شش میلیون و ۳۵۳ هزار و ۷۶۳ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی شش میلیون و ۲۸۸ هزار و ۶۰۳ نفر وضعیت خفیف داشته‌اند و تنها ۶۵ هزار و ۱۶۰ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.

 

همچنین از ۱۳ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۵۲۲ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۱۲ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۳۱ نفر معادل ۹۵ درصد از موارد بهبود یافته و ۷۲۹ هزار و ۵۹۱ نفر معادل پنج درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.

 

آمریکا همچنان درصدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

 

در حال حاضر سه کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم، تنها کشورهایی هستند که بالای دو میلیون مبتلا به کووید ۱۹ را در آمارهای رسمی خود گزارش کرده‌اند.

 

همچنین پس از ایالات متحده کشورهای برزیل، مکزیک، انگلیس و هند به ترتیب بیشترین شمار قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.

 

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (یکشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

 ۱. آمریکا پنج میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۲۳ مبتلا، ۱۶۵ هزار و ۷۰ قربانی

 ۲. برزیل سه میلیون و ۱۳ هزار و ۳۶۹ مبتلا، ۱۰۰ هزار و ۵۴۳ قربانی

 ۳. هند دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۱۰ مبتلا، ۴۳ هزار و ۴۵۳ قربانی

 ۴. روسیه ۸۸۲ هزار و ۳۴۷ مبتلا،  ۱۴ هزار و ۸۵۴ قربانی

 ۵. آفریقای جنوبی ۵۵۳ هزار و ۱۸۸ مبتلا، ۱۰ هزار و ۲۱۰ قربانی

 ۶. مکزیک ۴۷۵ هزار و ۹۰۲ مبتلا، ۵۲ هزار و ۶ قربانی

 ۷. پرو ۴۷۱ هزار و ۱۲ مبتلا، ۲۰ هزار و ۸۴۴ قربانی

۸. کلمبیا ۳۷۶ هزار و ۸۷۰ مبتلا، ۱۲ هزار و ۵۴۰ قربانی

۹. شیلی ۳۷۱ هزار و ۲۳ مبتلا، ۱۰ هزار و ۱۱ قربانی

۱۰. اسپانیا ۳۶۱ هزار و ۴۴۲ مبتلا، ۲۸ هزار و ۵۰۳ قربانی

پس از آن ایران با ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ مبتلا و ۱۸ هزار و ۲۶۴ قربانی کرونا در رتبه یازدهم کشورهای درگیرِ این بیماری قرار گرفته است.

 

سپس کشورهای انگلیس با ۳۰۹ هزار و ۷۶۳ مبتلا، عربستان سعودی با ۲۸۷ هزار و ۲۶۲ مبتلا، پاکستان با ۲۸۳ هزار و ۴۸۷ مبتلا، بنگلادش با ۲۵۵ هزار و ۱۱۳ مبتلا، ایتالیا با ۲۵۰ هزار و ۱۰۳ مبتلا، آرژانتین با ۲۴۱ هزار و ۸۱۱ مبتلا، ترکیه با ۲۳۹ هزار و ۶۲۲ مبتلا، آلمان با ۲۱۶ هزار و ۸۹۶ مبتلا، فرانسه با ۱۹۷ هزار و ۹۲۱ مبتلا، عراق با ۱۴۷ هزار و ۳۸۹ مبتلا، فیلیپین با ۱۲۶ هزار و ۸۸۵ مبتلا، اندونزی با ۱۲۳ هزار و ۵۰۳ مبتلا، کانادا با ۱۱۹ هزار و ۲۲۱ مبتلا، قطر با ۱۱۲ هزار و ۶۵۰ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

 

پس از آن قزاقستان با ۹۸ هزار و ۷۰۱ مبتلا، مصر با ۹۵ هزار و ۳۱۴ مبتلا، اکوادور با ۹۳ هزار و ۵۷۲ مبتلا، بولیوی با ۸۹ هزار و ۵۵ مبتلا، چین با ۸۴ هزار و ۶۱۹ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۸۲ هزار و ۳۲۴ مبتلا، سوئد با ۸۲ هزار و ۳۲۳  مبتلا، عمان با ۸۱ هزار و ۳۵۷ مبتلا، اوکراین با ۷۹ هزار و ۷۵۰ مبتلا، جمهوری دومینیکن با ۷۸ هزار و ۷۷۸ مبتلا، پاناما با ۷۳ هزار و ۶۵۱ مبتلا، بلژیک با ۷۳ هزار و ۴۰۱ مبتلا، کویت با ۷۱ هزار و ۱۹۹ مبتلا، بلاروس با ۶۸ هزار و ۷۳۸ مبتلا، امارات متحده عربی با ۶۲ هزار و ۳۰۰ مبتلا، رومانی با ۶۰ هزار و ۶۲۳ مبتلا، هلند با ۵۷ هزار و ۹۸۷ مبتلا، گواتمالا با ۵۶ هزار و ۱۸۹ مبتلا، سنگاپور با ۵۴ هزار و ۹۲۹ مبتلا، پرتغال با ۵۲ هزار و ۵۳۷ مبتلا و لهستان با ۵۱ هزار و ۱۶۷ مبتلا بیش از ۵۰ هزار مورد ابتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.

 

همچنین کشورهای هندوراس، نیجریه، بحرین، ژاپن، ارمنستان، غنا، قرقیزستان، افغانستان، سوئیس، آذربایجان، الجزایر، مراکش، ازبکستان، صربستان، ایرلند، مولداوی، کنیا، ونزوئلا، اتریش، نپال، کاستاریکا، اتیوپی و استرالیا تاکنون بیش از ۲۰ هزار مبتلا را ثبت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
با برگزاری کنکور حجم انبوهی از مسافران وارد جاده ها میشوند تا آن مدتی که به خاطر کنکور مجبور به خانه نشینی بودند را جبران کنند
دورهمی ها نیز از سر گرفته می شود
و دوباره روز از نو و روزی از نو
لطفا کنکور را آخر تابستان برگزار کنید تا شرایط کنترل شود و مسافرت ها و دورهمی ها از سر گرفته نشود
ان موقع آنفلانزا و سرما خوردگی هم هنوز شروع نشده
و از طرفی مراسم امام حسین نیز مصادف با افزایش شدید ابتلا به کرونا نشود به خصوص اکنون که فوتی های کرونا کمتر شده
البته آمار مبتلایان خیلی بیشتر شده که باعث کمبود تخت وکپسول شده است
و باافزایش فاصله ها شاید امکان ابتلا کاهش یابد ام امکان تقلب بالا می رود
و از طرفی کنکور دادن برای دانش آموزان مناطق گرمسیر کمی نا عادلانه است چون مرداد گرم ترین ماه تابستان است
بهترین زمان برای کنکور آخر شهریور است که هیچ کدام از این مشکل ها پیش نمی آید وهمینطور تعویق یکماهه نیز کسی را خسته نمی کند فقط وضعیت کننرل میشود و همینطور دانش آموزانی که برای کنکور دادن نیز جدی نیستند نیز بدون کنکور می روند و خواه ناخوا جمعیت ۱ وخورده ای میلیون نفر کاهش می یابد
با تشکر از پیگری شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
سلام سایت شما خیلی خوب است قربان شما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->