آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

وزیر گردشگری: برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری داریم

  • کد خبر: ۳۸۱۳۸
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
وزیر گردشگری: برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری داریم
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری داریم. پس از پیک کرونا با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار، باید وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر مونسان با اشاره به آسیب کرونا به صنعت گردشگری در دنیا، افزود: خسارات زیادی به گردشگری ایران وارد شد، البته این صنعت دارای ویژگی منحصر به فردی است و می‌تواند به سرعت احیا شود. در این راستا در خردادماه ۹۹ اقداماتی انجام شد و آمار گردشگری داخلی به طور فزاینده بالا رفت، اما در ادامه شیوع کرونا، با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت از سفر‌ها جلوگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: اگر بتوانیم از این مشکل عبور و مانند تمام کشورها، مرز‌های بین‌المللی را برای ورود گردشگر باز کنیم وضعیت گردشگری بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را تهیه کرده و آماده و در دستور کار داریم و اگر از این پیک عبور کنیم باید بتوانیم فضا را باز و با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم. در حال حاضر درگیر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و باید از آن تبعیت کرد.

مونسان با بیان اینکه از فضای مجازی بیشتر برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری استفاده می‌شود، افزود: تور‌های مجازی گردشگری کسب درآمد به همراه ندارد، زیرا اقامت اتفاق نمی‌افتد در واقع حوزه گردشگری باید به صورت فیزیکی اتفاق بیفتد و سفر و اقامت انجام شود. البته در حال حاضر از فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی به خوبی بهره می‌گیریم.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->