اکبری: از نحوه برگزاری لیگ والیبال راضی هستیم

  • کد خبر: ۳۸۲۸۷
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
اکبری: از نحوه برگزاری لیگ والیبال راضی هستیم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نحوه برگزاری لیگ برتر را ایده آل دانست و افزود: تیم‌ها می‌توانند به خوبی برای رقابت‌های لیگ برتر آماده شوند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: قرار شد مسابقات با ۱۴ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار شود و ۸ تیم هم در نهایت به پلی آف راه پیدا خواهند کرد. امسال با توجه به اینکه قرار است مسابقات را زودتر یعنی از ۱۹ شهریور برگزار شود زمان بیشتری خواهیم داشت و این یک حسن است مخصوصا برای شهرستانی‌ها که برای رفت و آمد مشکل دارند این مدل برگزاری بهتر است و اگر بازیکنی هم مصدوم شود زمان برای مداوا خواهیم داشت.

پیمان اکبری گفت: به هر حال برنامه‌ای که در نظر گرفته شده خوب به نظر می‌رسد و امیدوارم نظم و نوع برگزاری مسابقات هم به خوبی حفظ شود. امسال باشگاه‌ها بازیکنان خوبی دارند و مطمئنا می‌توانیم شاهد بازی‌های جذابی باشیم.

او درباره شرایط تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: ما حدودا از ۵ هفته پیش تمرینات مان را شروع کردیم و خداراشکر شرایط خوبی داریم و از همه مهمتر بیشترین تلاش مان این است که پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم تا دچار ویروس کرونا نشویم و برای مسابقات به شرایط ایده آل برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->