نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پایان امیر قلعه‌نویی!

  • کد خبر: ۳۸۳۲۸
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
پایان امیر قلعه‌نویی!
پرافتخارترین مربی لیگ برتر با شکست بدموقعی که امشب در آزادی مقابل استقلال نصیبش شد، بیش از همیشه به پایان خط نزدیک شده‌است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرقلعه نویی را به واقع باید بازنده اصلی بازی با استقلال نامید. مردی که تصور می‌شد بعد از دو شکست پی درپی با انگیزه‌های متفاوتی تیمش را به میدان می‌فرستد و آن دو باخت را جبران می‌کند، اما تیمی که قلعه نویی در تهران مقابل استقلال قرار داد هیچ رمقی نداشت و بدون برنامه تاکتیکی دست استقلال را باز گذاشت تا در شبی که مهره‌های کلیدی اش را در اختیار نداشت، به بردی بزرگ دست یابد.

قلعه نویی سال‌ها است در فوتبال ایران دیگر موفقیتی را به دست نمی‌آورد. او به نیت بازگشت به دوران اوج در فصل گذشته راهی سپاهان شد، اما حضور او در اصفهان هرگز منجر به بازگشت نشد وحالا به نظر می‌رسد که باید پایان دوران مربیگری او در فوتبال ایران را اعلام کرد.

البته تیم‌های نه چندان مدعی می‌توانند همچنان مشتری امیر باشند، اما احتمالا از فصل آتی دیگر هیچ تیم مدعی سکان هدایت خود را به دستان امیر نخواهد سپرد. قلعه نویی از فصل دوازدهم که با استقلال قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد تا امروز که در آستانه پایان لیگ نوزدهم هستیم حتی یک جام هم به دست نیاورده است.
 
او حتی از تصاحب جام حذفی هم محروم بوده که نمونه اش درهمین بازی با استقلال رقم خورد و امیر هرگز نتوانست از فرصت بزرگی که نصیبش شده بود و استقلال را خالی از مهره‌های کلیدی می‌دید، بهره کافی ببرد و خود را به قهرمانی جام حذفی نزدیک کند.

در مقابل مجیدی توانست با بردی ارزشمند هم ژنرال سابق آبی‌ها را از دایره مدعیان نشستن روی نیمکت استقلال برای همیشه دور کند و هم جایگاهش را در این تیم محکم‌تر از قبل کند. فرهاد با این برد منزلت و جایگاهی تازه در میان هوادارن استقلال خواهد یافت و اگر قهرمان جام حذفی هم شود، یقینا تا سال‌ها می‌تواند به مربیگری در این باشگاه خوشبین باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->