کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم، رکن اساسی مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان هستند

  • کد خبر: ۳۸۹۹
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
مردم، رکن اساسی مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان هستند
سردار سلامی گفت: مردم، رکن اساسی مقاومت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بوده و هستند و امروز نقش مردم بیش از هر زمان دیگری تعیین کننده است.

به گزارش شهرآرانیوز و به‌نقل از ایرنا، سردار حسین سلامی روز شنبه در حاشیه همایش سالانه استادان بسیجی حوزه های علمیه قم، اصفهان، مشهد و تهران در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: دشمنان نخواهند توانست خدشه ای به این امنیت وارد کنند.


وی اضافه کرد: امنیت در خلیج فارس با حضور مسلط نیروهای مسلح ایران برقرار و در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سلامی تاکید کرد: کشور ایران همیشه عرصه آزمایش انواع سیستم های دفاعی و راهبردی است و  این اقدامات، حرکتی است بدون توقف در امتداد رشد و توسعه قدرت بازدارندگی و دفاعی که هرگز متوقف نمی شود.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقشی که امروز مردم با اتصال به رهبری فرزانه انقلاب و تبعیت از رهنمودهای ایشان و همراهی همه نهادهای انقلابی، اجرایی، تقنینی و قضایی کشور دارند برجسته تر از هر زمان دیگری است.


سردار سلامی افزود: از همین رو نقطه تمرکز فشار دشمن هم روی مردم است و امروز مردم را هدف قرار داده ولی ملت ایران می تواند مانند گذشته با شکیبایی، صبر انقلابی، حضور در صحنه، حمایت از نظام و تبعیت از رهبری پاسخ های ناامیدکننده به دشمن بدهند و آنها را در سیاست های مخربش نا امید و شکست خورده کنند تا دشمن بداند نمی تواند در هیچ شرایطی در ایران نفوذ کند.


وی در خصوص اقدامات انجام شده برای سامان دهی حاشیه شهر مشهد نیز گفت: چند سالی است مجموعه سپاه پاسداران خراسان رضوی و قرارگاه شهید برونسی بر اساس تاکیدها و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد وارد عمل شده است و تلاش های سپاه برای برقراری امنیت و ارتقای وضعیت فرهنگی و محرومیت زدایی از حاشیه شهر مشهد همچنان ادامه دارد.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسیدگی به حاشیه نشینی در مشهد پدیده ای فراگیر در سطح نهادهای استان خراسان رضوی شده است مثلا طی روزهای گذشته تعدادی طرح توسط شهرداری مشهد به سامان رسید که عموما ورزشی بودند و تعدادی از بوستان های تفریحی در مناطق حاشیه و محروم مشهد هم به بهره برداری رسید.


سردار سلامی افزود: این اقدامات، ادامه دار خواهد بود و امیدواریم با ادامه مجموعه فعالیت ها و با ورود استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سایر دستگاه ها شاهد رفع فقر و محرومیت از مناطق محروم و حاشیه ای شهر مشهد باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->