انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن دختری که از کتاب‌ها متنفّر بود (The Girl Who Gated Books) | از کتاب‌ها متنفّر نباش + دانلود

  • کد خبر: ۳۹۶۱۷
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
معرفی انیمیشن دختری که از کتاب‌ها متنفّر بود (The Girl Who Gated Books) | از کتاب‌ها متنفّر نباش + دانلود
این پویانمایی که اسمش (دختری که از کتاب‌ها متنفر بود) با موضوعش یکی است، درباره‌ دختری  است که پدر و مادرش کتاب‌های زیادی برایش می‌خرند، امّا او دوست ندارد هیچ کدامشان را بخواند و از کتاب خواندن پدر و مادرش هم واقعاً حوصله اش سر می‌رود.
عاطفه جوینی | شهرآرانیوز- دلیل نمی‌شود همه‌ی چیز‌هایی را که بزرگ تر‌ها دوست دارند بچّه‌ها هم دوست داشته باشند. مثلاً بیشتر بچّه‌ها تماشای اخبار و فوتبال را دوست ندارند، غذا‌های بدمزه را دوست ندارند، ساکت نشستن توی مهمانی را دوست ندارند و خیلی چیز‌های دیگر. کتاب خواندن هم شاید یکی از همان چیز‌هایی باشد که دوست نداشته باشند. پس اگر بچّه‌ای گفت: «من از کتاب‌ها متنفّرم.» وحشت نکنید و ناراحت نشوید. به هر حال، دوست ندارد دیگر! زورکی که نمی‌شود چیزی را دوست داشت. مگر نه؟

این پویانمایی که اسمش (دختری که از کتاب‌ها متنفر بود) با موضوعش یکی است، درباره‌ی دختری است که پدر و مادرش کتاب‌های زیادی برایش می‌خرند، امّا او دوست ندارد هیچ کدامشان را بخواند و از کتاب خواندن پدر و مادرش هم واقعاً حوصله اش سر می‌رود. همین چند دلیل باعث شده است او از کتاب‌ها متنفّر باشد و اصلاً سراغشان نرود. اتاقش پر از کتاب‌های روی هم چیده شده است که تا حالا به آن‌ها دست هم نزده است. یک روز که دختر دارد دنبال گربه اش می‌گردد، متوجّه می‌شود او رفته است بالای کتاب‌ها و میومیو می‌کند. دختر هرچه صدایش می‌کند، گربه پایین نمی‌آید. پس تصمیم می‌گیرد خودش از کتاب‌ها بالا برود و گربه اش را بیاورد.
 
از بخت بد، ناگهان همراه با کتاب‌ها سقوط می‌کند و می‌افتد پایین. همان موقع، می‌فهمد که همه‌ی حیوانات و آدم‌ها از توی کتاب‌ها بیرون پریده اند و اتاقش پر از آن‌ها شده است. دختر هر کار می‌کند که به داخل کتاب برگردند نمی‌تواند. همه‌ی حیوانات اتاقش را به هم ریخته اند و حسابی کلافه اش کرده اند. ناگهان بین آن‌ها یک گرگ شروع به گریه می‌کند و می‌خواهد برگردد به داستان خودش. دختر تمام کتاب‌ها را یکی یکی می‌خواند تا داستان گرگ را پیدا کند، امّا متوجه می‌شود به داستان هرکس که‌ می‌رسد، آن‌ها می‌پرند توی کتاب و ناپدید می‌شوند. دختر حسابی خوشحال می‌شود و شروع به خواندن تمام کتاب‌ها می‌کند. بعد از اینکه تمام حیوانات و آدم‌ها را به داستان هایشان برگرداند، با حوصله می‌نشیند و کتاب‌ها را دوباره از اوّل می‌خواند.

خب، حالا بگویید ببینم. تا به حال چندتا از شخصیّت‌های کتاب‌های شما بیرون پریده اند؟!'
 
 
 
دانلود یا تماشای انیمیشن
 


معرفی انیمیشن دختری که از کتاب‌ها متنفّر بود (The Girl Who Gated Books) | از کتاب‌ها متنفّر نباشدختری که از کتاب‌ها متنفّر بود
The Girl Who Gated Books

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶
 
زمان: ۷ دقیقه
 
کشور سازنده: کانادا
 
کارگردان: جو موریس

جوایز و افتخارات:

برنده‌ جایزه‌ی نوبل انیمیشن کودکان در سال ۲۰۰۷
براساس کتابی با همین نام به نویسندگی منجوشا پاواگی
 
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->