انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

اولین فیلم از «ریحانه پارسا» پس از ماجرای مبهم طلاقش از «مهدی کوشکی»

  • کد خبر: ۴۰۳۳۳
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
  • ۱۰
اولین فیلم از «ریحانه پارسا» پس از ماجرای مبهم طلاقش از «مهدی کوشکی»
ریحانه پارسا دقایقی پیش با انتشار پستی تلویحا از جدایی خود و مهدی کوشکی خبر داد. گرچه او مستقیما از واژه جدایی استفاده نکرد اما با بیان مطالبی این خبر را تايید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ریحانه پارسا دقایقی پیش با انتشار پستی از تلویحا جدایی خود و مهدی کوشکی خبر داد. گرچه او مستقیما از واژه جدایی استفاده نکرد اما با بیان مطالبی این خبر را تايید کرد.

 

ویدئوی منتشر شده از ریحانه پارسا در صفحه شخصی اینستاگرامش

تعداد بازدید : 25881

 

ریحانه پارسا که در این پست خود جمله «زندگی در جریان است، روزگار خوش» را نوشته است، از همه افرادی که در این مدت حال او را پیگیری کردند تشکر کرد و گفت: «امیدوارم آقای کوشکی هرجا که هستند خوب و سلامت باشند»

حذف به یکباره عکس‌های دونفره ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی در صفحات اینستاگرامشان، در چند روز گذشته، شایعاتی مبنی بر جدایی این دو بازیگر در فضای مجازی مطرح کرده بود.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
1
10
سلام خب چکار کنیم
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
3
7
کسی نگرانت نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دقیقا
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
1
6
لوث بازیات تمام شد
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
6
این تازه به دوران رسیده ها رابزرگ نکنیداینها بی بندوباراند.. بسه دیگه چندوقتی باهم بودند حالا هم هرکه سی خودش میره خانم دیگه آزادشده باهرکه خواست بپره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
6
این بازیگرا زیاده ازخودشون متشکرن..ومتاسفانه زندگیشون بی داوم وپی هوس اند تازندگی کردن!وهردفعه بعداز مدتی مدل عوض می کنند مثل کالا ! وباعث تاسفه!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
2
من خوشحال نمیشم از جدایی ولی به نظرم هر کسی باید با مثل خودش هم مسیر شود و ریحانه خانم هم انشالله در مسیر بسیار خوبی همراه خوبی بیابند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
1
2
خیلی مسخره ان هر دوشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
از زمانی که شلوار از کفش و شلوار از روپوش قهر کرده این کارا خیلی عادی شدحیف که خون امام حسین و شهدا به خاطر اینا ریخته شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
1
متاسفم برای این افراد،اینها بویی از انسانیت نبردن و مثل حیوان دنبال هوا و هوس هستن،صد رحمت به حیوان،هر روز با یه نفر هستن،حیف شهدا که بخاطر این ها جونشون رو فدا کردن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->