معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید خاکسپاری ۴۰۰۰ جسد در پی وقوع طوفان در شهر «درنه» لیبی + فیلم ادعای عجیب شورای همکاری خلیج فارس درباره میدان نفتی آرش
سرخط خبرها

امکان جابه جایی مسافر با اتوبوس بین مشهد و ترکیه فراهم شد

  • کد خبر: ۴۰۹۴
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
امکان جابه جایی مسافر با اتوبوس بین مشهد و ترکیه فراهم شد
رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس انعقاد تفاهمنامه کشوری امکان جابه جایی مسافر توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی جاده‌ای با اتوبوس بین مشهد و ترکیه فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، حمید محمدی فاز افزود: هم اکنون خطوط منظم اتوبوسرانی در مسیر مشهد - هرات، مشهد به پاکستان و مشهد به عراق برقرار است و سال گذشته ۱۳ هزار مسافر از این طریق جابه جا شده اند.

وی اظهار داشت: به تازگی موافقتنامه ای بین ایران و کشور جمهوری آذربایجان برای راه اندازی خط منظم مسافری به امضا رسیده و شرکت مسافربری خصوصی در حال پیگیری راه اندازی خط مسافربری یاد شده است.

محمدی فاز شمار شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای استان خراسان رضوی را چهار مورد عنوان کرد و گفت: یک شرکت حمل و نقل بین المللی در یکی از استان های کشور نیز در مشهد دارای شعبه می باشد که در مجموع این چهار مجموعه جابه جایی مسافر بین المللی جاده ای استان را بر عهده دارند..

به گفته وی، افزایش نرخ ارز و گران شدن بلیت هواپیما در مسیر مشهد به کشورهای همسایه از دلایل افزایش تمایل برای سفرهای اتوبوسی به این کشورها می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->