رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

ظریف از پکن راهی توکیو و درنهایت به مالزی می‌رود

  • کد خبر: ۴۰۹۷
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
ظریف از پکن راهی توکیو و درنهایت به مالزی می‌رود
محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته با هدف دیدار و گفتگو با همتای چینی خود وارد پکن شد ظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی این شهر را به مقصد توکیو ایستگاه بعدی خود ترک کرد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه در صدر هیاتی وارد فرودگاه پکن شد و از سوی مقامات این کشور و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین مورد استقبال قرار گرفت. 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پکن با «وانگ یی» وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین در خصوص مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

طرفین در این دیدار ضمن تاکید بر روابط تاریخی و راهبردی دو کشور بر توسعه و تعمیق آن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و انرژی و سایر زمینه‌های مورد علاقه تاکید کردند.

ظریف روز گذشته در گفت گو با خبرنگاران در مورد هدف سفر به چین گفت: در چین ضمن بررسی آخرین وضعیت برجام و منطقه، ارایه برنامه ۲۵ ساله درازمدت و راهبردی ایران و چین هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در هفته‌ها و ماه‌های گذشته کار مشترک زیادی در قالب برنامه ۲۵ ساله ایران و چین توسط دستگاه‌های مختلف انجام شده است و یک تصویر دراز مدتی از همکاری‌های ایران و چین طراحی شده و قرار است در این سفر این برنامه به طرف چینی ارایه شود.

ظریف در مورد سفر به توکیو هم گفت: این سفر دومین سفر من به توکیو است در ژاپن گفتگو‌های دوجانبه‌ای که میان دو کشور وجود دارد ادامه پیدا خواهد کرد.

ظریف قرار است بعد از ژاپن، راهی مالزی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->