تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش
سرخط خبرها

۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی برکنار شدند

  • کد خبر: ۴۱۴۷۴
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۳ مدیر متخلف مدرسه در خراسان رضوی برکنار شدند
رئیس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تخلف این افراد دریافت وجه اجباری از والدین در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس بود.
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی افشار با اعلام اینکه ۳ مدیر متخلف مدرسه در این استان با صدور حکم هیئت تخلفات کارکنان آموزش و پرورش لغو و برکنار شدند ،بیان کرد: مدیران متخلف پس طی مراحل صدور تذکر شفاهی و کتبی، به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش معرفی شده بودند.

وی به اجرای ۲۷۳۶ بازدید نظارتی از مدارس خراسان رضوی از آغاز کار ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید اشاره و بیان کرد: در این مدت تاکنون ۱۲ مدیر متخلف مدارس در سطح این استان تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: ۶ مدیر مدرسه متخلف دیگر نیز به اتهام دریافت غیرمجاز وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان جهت بررسی عملکردشان و صدور حکم لازم معرفی شده‌اند.

وی گفت: والدین دانش‌آموزان در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در زمان ثبت‌نام مدرسه، نخست شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام کنند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در ۱۱ هزار و ۴۵۳ مدرسه شامل ۵۵ هزار و ۲۳۰ باب کلاس درس دارد.

۱۰ درصد از دانش‌آموزان خراسان رضوی شامل ۱۰۸ هزار و ۳۰۹ نفر در قالب ۵۴۸۰ باب کلاس در هزار و ۶۱۳ مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->