ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گروه «ستاره هشتم» برای اجرا در برنامه عصر جدید راهی تهران شدند

  • کد خبر: ۴۱۹۳۰
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
  • ۱
گروه «ستاره هشتم» برای اجرا در برنامه عصر جدید راهی تهران شدند
دختران ورزشکار مشهدی تیم «ستاره هشتم» برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی برنامه تلوزیونی عصر جدید راهی تهران شدند
مژده رنگیان | شهرآرانیوز - گروه ورزشی «ستاره هشتم» با حضور دختران مشهدی برای حضور در نیمه‌نهایی مسابقه استعدادیابی کشوری راهی تهران شدند. دهم خرداد بود که اجرای متفاوت دختران قهرمان مشهدی در برنامه استعدادیابی تمام نگاه‌ها را به‌سمت گروه «ستاره هشتم» جلب کرد؛ گروهی متشکل از ۱۹ دختر قهرمان ورزشکار که در رشته‌های مختلف ورزشی همچون ژیمناستیک، ووشو، طناب‌زنی و رزمی فعالیت می‌کنند و توانستند در نمایشی دیدنی بلیت طلایی و صعود مستقیم به نیمه‌نهایی را از داوران این مسابقه دریافت کنند. حالا این گروه با گذشت حدود ۱۰۰ روز پس از این اجرا و انجام تمرینات، دوباره راهی تهران شدند تا برای ضبط مرحله نیمه‌نهایی این برنامه پرطرف‌دار تلویزیون آماده شوند.
 
از زمان پشت‌سر‌گذاشتن موفق مرحله مقدماتی و از‌سرگیری تمرینات مرحله نیمه‌نهایی، تغییرات روبه‌جلویی در این گروه صورت گرفت که مهم‌ترین آن‌ها رونمایی از سالن اختصاصی ستاره هشتم بود که در صفحه اینستاگرامی این گروه منتشر شد و یکی از دغدغه‌های مهم هر تیم ورزشی یعنی سالن و محل تمرین حل شد. آن‌ها در این مدت برای پیشرفت و داشتن اجرایی تأثیرگذار در مرحله حساس نیمه‌نهایی از بهترین‌های مشهد در رشته‌های مدنظر دعوت کردند تا در راه موفقیت از آن‌ها استفاده کنند. در فصل دوم برنامه عصر جدید از بین ۱۴۰ شرکت‌کننده ۳۸ شرکت‌کننده از مقدماتی به مرحله دوم صعود کردند و فقط ۵ شرکت‌کننده توانستند با زنگ طلایی داوران به نیمه‌نهایی راه پیدا کنند که یکی از آن‌ها گروه ستاره هشتم بود.
 
سال گذشته و در دور اول، گروه ورزشی «پسران خورشید» از مشهد در این رقابت استعدادیابی شرکت کرده بود که شگفتی‌ساز شد و تا فینال پیش رفت و در این فصل نیز دختران مشهدی نماینده این شهر هستند تا بتوانند به جایگاه برتر دست یابند. در مرحله نخست، ۱۹ دختر قهرمان مشهدی در این گروه حضور داشتند. هرکدام از بچه‌های گروه سال‌هاست که به‌صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنند و همگی مدال‌ها و عناوین متعددی دارند؛ از مدال آسیایی تا قهرمانی کشور و استان. اما هیچ‌وقت میدان بزرگی برای دیده‌شدن و نشان‌دادن توانایی‌ها در اختیار این دختران قرار داده نشده بود و حالا سودای بالا‌رفتن پرچم شهرشان و دیده‌شدن سال‌ها تلاش، آن‌ها را همدل کرده تا دست به کار بزرگی بزنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
سلام عالی بودید براتون آرزو موفقیت دارم
من آرزومه که عضوی از گروه شما باشم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->