پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

نسرین فدایی هدایت مولتی‌کافه مشهد را برعهده گرفت

  • کد خبر: ۴۲۱۰۰
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
نسرین فدایی هدایت مولتی‌کافه مشهد را برعهده گرفت
مولتی کافه، نماینده لیگ دسته‌یک فصل گذشته، این‌روز‌ها خود را برای حضور در سوپرلیگ بسکتبال بانوان آماده می‌کند و با جذب سرمربی تهرانی فرایند جذب بازیکنان به‌صورت رسمی آغاز شد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سال گذشته تیم مولتی‌کافه مشهد در سکوت خبری و به دور از حواشی توانست در اولین سال حضورش در لیگ‌یک توانست به فینال برسد و جواز حضور در لیگ برتر را از آنِ خود کند، اما در‌این میان تکلیف قهرمان و نایب‌قهرمان به‌دلیل شیوع ویروس و تعطیلی رقابت‌ها مشخص نشد.
 
حالا این تیم قرار است در پاییز برای نخستین‌بار در لیگ برتر به میدان برود و به‌همین‌خاطر اقدامات برای تشکیل تیم در حال انجام است. در اولین گام مدیران این تیم با نسرین فدایی، سرمربی تهرانی بسکتبال، که سابقه سال‌ها حضور در لیگ‌های مختلف را در کارنامه دارد، به توافق رسیده و قرار است هدایت تیم مشهد را برعهده بگیرد.

داریوش شجاع که امسال به‌عنوان مدیرفنی تیم مولتی‌کافه در کنار تیم بسکتبال دختران خواهد بود، در‌این‌باره تصریح کرد: خداراشکر با حمایت شرکت مولتی‌کافه و مدیریت آن امسال نیز تیم بانوان قرار است در مسابقات شرکت کند؛ البته به دلایل مختلفی کمی دیر آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کردیم و همین موضوع باعث شد گزینه‌های مربیگری که مدنظر داشتیم و جزو بهترین‌های ایران بودند و حتی مذاکراتی هم داشتیم، با تیم‌های دیگر قرارداد‌های بهتری ببندند. با این‌حال بازهم توانستیم با نسرین فدایی، یکی از مربیان باسابقه ایران، ۵ روز پیش به توافق برسیم. او هدایت تیم دسته‌یکی تهران در فصل گذشته را برعهده داشت که در رده چهارم قرار گرفتند.


فراخوان بازیکن از سراسر ایران

او ادامه داد: روز پنجشنبه هفته جاری فراخوانی برای حضور بازیکنان از سراسر ایران منتشر کردیم و قرار است بازیکنان باتجربه برای تست در سالن شهید منتظری مشهد حاضر شوند. در این جلسه سرمربی تیم و دستیاران او نیز حضور دارند. متأسفانه بهترین بازیکنان در ماه گذشته جذب تیم‌های دیگر شده بودند و کمی دست ما برای گرفتن بازیکن بسته است؛ با‌این‌حال از چند بازیکن برای حضور در تست دعوت کرده‌ایم. به‌جز این بازیکنان، با ۴ بازیکن دیگر هم قرارداد بستیم که یکی از آن‌ها بسکتبالیست لیگ‌برتری از خراسان شمالی است و ۳ نفر دیگر از بازیکنان فصل قبل در لیگ بودند که از شیراز و مشهد هستند.

شجاع ادامه داد: ۱۶ تا ۱۸ بازیکن می‌توانیم جذب کنیم و از تعداد ظرفیت باقی مانده سعی داریم ۵ بازیکن غیربومی و حدود ۱۰ بازیکن بومی و مشهدی جذب کنیم؛ حتی باشگاه به‌دنبال این است تا تعداد بیشتری از بازیکنان مشهدی بتوانند در تمرینات شرکت کرده و از حضور مربیان باسابقه تجربه کسب کنند. باشگاه مولتی‌کافه به دنبال این است تا بتوانیم یک تیم پشتیبان در رده جوانان تشکیل دهیم که با بازیکن‌پروری بتوانیم برای فصل آینده تیم از بازیکنان قدرتمند استفاده کنیم. در مشهد و خراسان استعداد‌های بسیار خوبی در بخش بانوان داریم که همتی برای پرورش و رشد آن‌ها وجود نداشته است.


تاریخ شروع تمرینات مشخص نیست

مدیرفنی تیم مولتی‌کافه درباره هدف تیم در اولین سال حضورشان گفت: امسال با قول‌ها و حمایت‌هایی که مطرح شده، دلمان گرم است و مطمئنم می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم؛ ولی سال اول حضور قطعا مشکلات خاص خود را خواهد داشت و سعی می‌کنیم با همین بضاعت، بهترین عملکرد را داشته باشیم. در کنار آن باشگاه دوست دارد فصل آینده تیم روی سکو برود و بتوانیم بهترین کادر و بازیکنان را جذب کنیم.
او خاطرنشان کرد: احتمال می‌دهیم تا روز شنبه آینده ترکیب تیم کامل شود، اما برای شروع تمرینات هنوز تاریخی مشخص نیست. فدراسیون مجوز شروع تمرینات را اعلام کرده، ولی زمان برگزاری لیگ هنوز مشخص نشده است.
 
با وجود آماده‌بودن خوابگاه و شرایط تمرین، اما سلامتی بازیکنان و کادر برای ما مهم‌ترین چیز است و اگر شرایط برای برگزاری تمرینات با ریسک بیماری همراه باشد، حتی ممکن است قید لیگ را بزنیم.
شجاع تصریح کرد: با توجه به اینکه توانسته ایم حامی مالی خوبی در کنارمان داشته باشیم و نماینده لیگ‌برتری هستیم، از اداره کل ورزش استان می‌خواهیم که سالن بدن‌سازی، تمرین و مسابقات تیم را تأمین کند. خانه بسکتبال یا سالن امید و زندگی شهرداری مشهد بهترین سالن برای برگزاری مسابقات است و امیدواریم با باشگاه همکاری کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->