تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران فروش فوق‌العاده سایپا از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + لینک ثبت‌نام نرخ تورم فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر صمت: شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری پژو پارس است تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو + جزئیات (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به بازار خرید و اجاره هواپیمای شخصی در ایران | خرید جت شخصی چند تومان آب می‌خورد؟ تشدید نظارت ها بر بازار مسکن | پلمب ۳ بنگاه املاک در مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۹۲۰ هکتار کشت کلزا در شهرستان مشهد انجام شد صنعت شوینده ایران خودکفا و صادرکننده ماهانه ۲۰ هزار تن شیر خشک تولید می‌شود افزایش قیمت برخی مدل‌های تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی تامین نیمی از ورودی آب سد‌ها در یک ماه اخیر ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان واکنش نشان داد + متن نامه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) عقب‌نشینی خریداران پس از دو روز طوفانی بورس | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ اردیبهشت ماه، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی چه خبری ریزش قیمت دلار را متوقف کرد؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات گوشت قرمز، آری یا نه؟ کارگران امیدوار باشند؟ آیا حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران افزایش پیدا می‌کند؟ آپارتمان‌های نوساز در مشهد چند؟ | تکانه‌های قیمتی به بازار مسکن هم رسید (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بزرگ شدن حباب انواع سکه با افزایش قیمت‌ها در بازار سکه طلا (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ارزش سهام عدالت امروز ۱۸ شهریور |  کاهش ۱۰ درصدی ارزش سهام عدالت

  • کد خبر: ۴۲۱۷۴
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
ارزش سهام عدالت امروز ۱۸ شهریور |  کاهش ۱۰ درصدی ارزش سهام عدالت
سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصاد امور دارایی استان اصفهان گفت: مطابق آخرین برآورد حدود ۱۰ درصد ارزش سهام عدالت به طور میانگین کم شده است و در حال حاضر ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۱۸ میلیون تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، خالد امیریوسفی، با بیان اینکه ۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۸۳۱ نفر دارنده سهام عدالت در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۵۴ هزار و ۹۰۳ نفر به روش مستقیم نسبت به آزاد سازی سهام عدالت خود اقدام کرده اند، همچنین یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۹۲۸ نفر به روش غیرمستقیم دارنده سهام عدالت هستند.

 

وی افزود: در حال حاضر ۳۲ درصد دارندگان سهام عدالت در استان روش مستقیم و ۶۸ درصد آن‌ها روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که این آمار در کشور ۳۸.۵ درصد به روش مستقیم و ۶۱.۵ درصد به روش مدیریت غیرمستقیم است.

 

سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصاد امور دارایی استان اصفهان درباره میزان درخواست افراد برای فروش سهام عدالت خود که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، گفت: در حال حاضر هیچ استانی به چنین آماری دسترسی ندارد و منتظریم این آمار از کشور ابلاغ شود.

 

وی درباره برخی گلایه‌ها نسبت به اینکه برخی بعد از فروش سهام عدالت خود با تاخیر پول سهام به حسابشان واریز می‌شود، توضیح داد: سهام سهامداران عدالت مربوط به ۳۶ شرکت است و افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را در مجموع این شرکت‌ها به فروش برسانند، البته برخی از این شرکت در مجمع هستند و یا نماد آن‌ها در بورس بسته است و سهام آن‌ها هنوز قابل خرید و فروش نیست.

 

امیریوسفی افزود: اگر نماد هر یک از این شرکت‌ها در بورس باز باشد دارندگان سهام عدالت در صورت تمایل، می‌توانند اقدام به فروش سهام خود کنند.

 

وی درباره برخی گلایه‌ها نسبت به اینکه هزینه فروش سهام عدالت هنوز به حسابشان واریز نشده است، اظهار کرد: مشکلی که بعضا وجود دارد، مربوط به احراز هویت دارندگان سهام عدالت است که متاسفانه شماره تلفن همراه افراد با شماره شبا آن‌ها گاهی مربوط به دارنده سهام عدالت نیست.

 

به گفته سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصاد امور دارایی استان اصفهان، در حال حاضر ۶۰ درصد سهام عدالت افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، قابل خرید و فروش است و همچنین سهامی که مربوط دارندگان سهام به روش مستقیم بوده مربوط به شرکت سرمایه گذاری استانی است که اقدامات لازم برای ورود آن به بورس در حال انجام است.

 

وی تاکید کرد: البته نماد اصفهان اکنون در بورس باز شده و پیش بینی می‌شود هفته آینده آزادسازی سهام افرادی که در اصفهان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، انجام شود.

 

امیریوسفی در خصوص ارزش سهام عدالت با توجه به ریزش بورس در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر افزایش و کاهش هر سهم روزانه متغیر است، اما مطابق آخرین برآورد حدود ۱۰ درصد ارزش سهام عدالت به طور میانگین کم شده است و در حال حاضر ارزش سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۱۸ میلیون تومان است.

 

وی به دارندگان سهام عدالت و هر سهامدار دیگری توصیه کرد: با توجه به اینکه روند حرکت موجود، قیمت سهام عدالت در بورس اوراق بهادار در بلندمدت افزایشی و صعودی خواهد بود، البته افرادی که نیاز ضروری به پول دارند می‌توانند سهام خود را به فروش برسانند، اما افراد دیگر می‌توانند در بلندمدت به صورت یک سرمایه گذاری سهام عدالت خود را همچنان حفظ کنند.

 

سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصاد امور دارایی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت داشتن آگاهی دقیق افراد برای ورود به بازار بورس، تصریح کرد: بازار بورس همانند دیگر فعالیت‌های اقتصادی نیازمند آشنایی بالای افراد هستند بنابراین توصیه می‌شود سهامداران در هر زمان نسبت به این بازار کسب اطلاع کنند از سوی دیگر رسانه‌ها نیز می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را به گروه‌های مختلف ارائه دهند.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->