نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شهرخودرو با شکست پرسپولیس برنده به آسیا رفت

  • کد خبر: ۴۲۲۷۲
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
شهرخودرو با شکست پرسپولیس برنده به آسیا رفت
با شکست پرسپولیس در دیداری دوستانه، شهرخودرو نماینده استان امیدوارانه به لیگ قهرمانان می‌رود
سینا شکور | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهر خودرو در جریان دیداری دوستانه و تدارکاتی با تیم فوتبال پرسپولیس موفق به شکست این تیم شد تا با امیدواری راهی لیگ قهرمانان آسیا شود. شاگردان مهدی رحمتی در مسابقه‌ای که روز گذشته در ورزشگاه شهیدکاظمی (محل اختصاصی تمرینات پرسپولیس) برگزار شد، با تک‌گل محمد قاضی در حالی از سد پرسپولیس گذشتند که هر ۲ تیم تغییرات زیادی در ترکیب خود داشتند.
 
قرمزپوشان با بازیکنان جدید و شهرخودرویی‌ها که دراین بازی لباس زرد پوشیده بودند با میدان‌دادن به چند مهره جدید خود به میدان رفتند. حضور محمد ناصری درون دروازه شاید مهم‌ترین اتفاق ترکیب شهرخودرو بود؛ گلری که گفته می‌شود به‌همراه سعید جلالی‌راد، سنگربانان شهرخودرو در این فصل هستند. البته، چون از خدمت جلالی‌راد نزدیک ۲ ماه دیگر باقی مانده، در لیگ قهرمانان آسیا ناصری و صفاییان وظیفه حفاظت از دروازه شهرخودرو را برعهده می‌گیرند. تیم فوتبال شهرخودرو بعد از بازی دیشب به مشهد آمد تا پس از یک روز استراحت، فردا ظهر با پرواز اختصاصی از مشهد به دوحه قطر برود.


رحمتی با ترکیب ۴-۳-۳

رحمتی شهرخودرو را با ترکیب ۴-۳-۳ در نیمه اول به زمین فرستاد. در ترکیب این تیم فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی و حسن جعفری در خط دفاعی، اکبر صادقی، علی طاهران و علی نبی‌زاده در خط میانی و حسین مهربان، محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی‌نژاد ۳ مهاجم این تیم بودند. ضمن اینکه در نیمه اول محمد ناصری و در نیمه دوم متین صفاییان درون دروازه ایستادند. در نقطه مقابل گل‌محمدی هم به همه بازیکنان جدید خودش میدان داد.

یحیی گل‌محمدی که در این فصل تیمی براساس برنامه‌های تاکتیکی مدنظرش می‌بندد، دیروزترکیب تیمش را بر اساس روش ۴-۴-۲ کلاسیک مورد علاقه‌اش برابر شهرخودرو به میدان فرستاد. در این ترکیب حامد لک درون دروازه قرار گرفت. در خط دفاعی سعید آقایی، شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان و سیامک نعمتی بازی کردند. اما در ترکیب ۴ نفره خط میانی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک وسط، احسان پهلوان هافبک راست و بشار رسن در پست هافبک چپ بازی در ترکیب اولیه گل‌محمدی بودند. در خط حمله پرسپولیس با عیسی آل‌کثیر و وحید امیری بازی را شروع کرد.


۲ نیمه متفاوت و گل‌زنی قاضی باتجربه

شهرخودرو در بازی با پرسپولیس ۲ نیمه متفاوت را بازی کردند. در نیمه اول اگرچه ۲ تیم محتاط بودند، اما در همین شرایط مشهدی‌ها خطرات بیشتری را روی دروازه حامد لک ایجاد کردند، اما به گل نرسیدند تا نیمه اول با تساوی به‌پایان برسد. در نیمه دوم، اما رحمتی ترکیب متفاوتی را به زمین فرستاد و تقریبا تمامی نفرات اصلی خود را بیرون کشید تا از خطر مصدومیت در امان باشند.
 
با این حال قاضی، سیف‌اللهی، نعمتی، فرامرزی و فرجی به‌عنوان بازیکنان قدیمی در زمین بودند و در کنارشان نفرات جدید شهرخودرو بازی می‌کردند. در این نیمه هم شهرخودرو حملات زیادی را ایجاد کرد و در نهایت روی ارسال زیبای سیف‌اللهی، محمد قاضی با ضربه سری دقیق دروازه پرسپولیس را باز کرد تا این نتیجه تا پایان بازی ادامه داشته باشد و رحمتی اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با برد آن هم مقابل تیمی که سال‌ها رقیب سنتی‌اش بوده است، به‌دست بیاورد.


استارت رحمتی از کنار خط

مهم‌ترین بخش دیدار دوستانه تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس، اما به حضور سیدمهدی رحمتی بازمی‌گشت؛ جایی که رحمتی نخستین بار لباس‌های دروازه‌بانی‌اش را از تن بیرون کرده بود و با لباس شخصی در کنار خط و در قامت سرمربی ایستاده بود. در سوی مقابل هم یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق شهرخودرو ایستاده بود که پیش از شروع بازی به‌همراه داود فنایی و حمید مطهری به‌استقبال کاروان شهرخودرو آمد و با آن‌ها به خوش و بش پرداخت.
رحمتی در این بازی کاملا در نقش جدید خود فرو رفته بود و البته از مشورت دستیاران خود هم چند بار استفاده کرد.


شهرخودرویی‌ها در محاصره خبرنگاران

تیم فوتبال شهرخودرو عصر دوشنبه پس از برگزاری یک جلسه تمرینی صبحگاهی راهی تهران شده بودند تا برای برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم سرمربی سابقشان آماده شوند. کاروان شهرخودرو برای برگزاری این بازی میهمان باشگاه پرسپولیس بود و برای همین هم سرخ‌پوشان پایتخت برای مشهدی‌ها هتل محل اقامت خود را در شمال تهران در نظر گرفته بودند؛ هتلی که البته این روز‌ها محل مذاکره و عقد قرار داد بازیکنان مختلف با تیم‌های لیگ‌برتری همچون پرسپولیس، استقلال، فولاد، تراکتور و... بود و به‌همین دلیل خبرنگاران زیادی در محوطه آن حضور داشتند.


دیدار استقلالی‌های سابق با رحمان رضایی

کادر فنی تیم شهرخودرو که بدون استثنا همگی سابقه حضور در تیم استقلال را داشتند، در زمان اقامت در هتل با رحمان رضایی، سرمربی جدید ذوب آهن که برای مذاکره با بازیکنان مدنظرش به این هتل آمده بود، گپ‌وگفتی داشتند. در این بین سامره و رضایی که در ایتالیا بازی می‌کردند نیز با هم گرم‌تر گرفته بودند و خاطرات خود را مرور می‌کردند. شهرخودرویی‌ها روز گذشته پس از انجام یک تمرین سبک، راهی ورزشگاه شدند تا هم از سرمربی جدید خود رونمایی کنند و هم بازیکنان خود را پیش از بازی‌های سخت آسیایی محک بزنند.


خوش‌وبش پرسپولیسی‌های سابق

تنها پرسپولیسی کادر فنی شهرخودرو حسین بادامکی بود که دیروز یکی از سوژه‌های ویژه کنار زمین بود. سرپرست شهرخودرو که بعد از مدت‌ها در کنار تیم سابق خود قرار گرفته بود، لحظات شادی را با کریم باقری و افشین پیروانی رقم زد. بادامکی در لیگ قهرمانان آسیا وظیفه‌ای سنگین بر عهده گرفته است و باید دید در این پست مدیریتی چه خواهد کرد.


قرمز‌های جدید چنگی به‌دل نزدند

در روزی که بازیکنان تازه‌وارد شهرخودرو با انگیزه به زمین رفتند، تازه‌وارد‌های پرسپولیس چنگی به‌دل نزدند. میلاد سرلک یکی از این بازیکنان بود که همین هفته از شهرخودرو به پرسپولیس پیوست. او در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما فروغ چندانی نداشت. غیر ازاو بقیه تازه‌وارد‌های این تیم هم در فرم عالی نبودند و نشان دادند برای هماهنگ‌شدن با تیم قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ‌برترهنوز راه درازی در پیش دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->