آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

ماجراجویی جدید مهاجری با مس کرمان آغاز شد

  • کد خبر: ۴۲۲۷۴
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
ماجراجویی جدید مهاجری با مس کرمان آغاز شد
سرمربی مشهدی فصل گذشته نساجی مازندران که یک نیم‌فصل را به‌دلیل بیماری از میادین دور بود، حالا قراردادش را به‌صورت رسمی با مس کرمان منعقد کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجری در‌حالی سرمربی جدید نارنجی‌پوشان کرمانی شده است که فصل قبل مسی‌ها با مجتبی حسینی تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفتند و تنها یک گل زده کمتر، سبب شد آن‌ها با تفاضل ضعیف‌تر در رده سوم قرار بگیرند و آلومینیوم اراک لیگ‌برتری شود.
 
مهاجری بعد از ۳ فصل خوب در پدیده مشهد راهی تبریز شد و بعد از مدیرفنی‌بودن در تراکتور و یک نیم‌فصل سرمربیگری نسبتا موفق در ماشین‌سازی فصل قبل راهی نساجی شد. سرمربی مشهدی در شروع راهش با نساجی نتایج خوبی گرفت؛ تا جایی که به مرد محبوب سکو‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تبدیل شد. اما در ادامه مسیر، بیماری مهاجری سبب شد تا او از نساجی کنار برود و تا پایان فصل نتواند به میادین بازگردد. مهاجری در کارنامه کاری‌اش یک صعود موفقیت‌آمیز با سیاه‌جامگان مشهد از لیگ دسته ۲ به لیگ‌یک و بعد به لیگ برتر را دارد که نشان می‌دهد این مربی مشهدی راه موفقیت در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر را بلد است. البته نقطه منفی پیش‌روی مهاجری آن است که این مربی چند‌فصلی است در لیگ برتر حاضر است و از فضای لیگ‌یک دور شده است.
 
لیگ دسته‌یک فوتبال کشور طی چند سال اخیر تغییرات زیادی در ساختار تیم‌ها و شکل فوتبالش به‌وجود‌آمده و مربیان جوان با تفکرات تاکتیکی نوین، کار در آن را مشکل کرده‌اند. باید دید حالا مهاجری بعد از ۵ سال در بازگشت به این لیگ می‌تواند با تیم متمول مس کرمان موفق شود یا خیر؟ مهاجری بعد از قبول سرمربیگری کرمانی‌ها و عقد قرارداد رسمی با این باشگاه گفت: تیم مس از تیم‌های خوب و باامکانات فوتبال ایران است و از اینکه در اینجا هستم، خرسندم. وی افزود: درست است کرمان ظرفیت‌های فراوانی دارد و مجموعه مس هم می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ برسد، اما معتقدم باید همه دست‌به‌دست هم بدهند تا بتوانیم امسال لیگ‌برتری شویم. مس کرمان فصل قبل با ۶۳ امتیاز، هم‌امتیاز با آلومینیوم اراک و با یک تفاضل گل کمتر، در رتبه سوم جدول لیگ دسته‌یک فوتبال کشور قرار گرفت و از صعود به لیگ برتر بازماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->