حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی بدون پیشنهاد لیگ برتری

  • کد خبر: ۴۲۳۱۵
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
فرهاد مجیدی بدون پیشنهاد لیگ برتری
سرمربی سابق استقلال بدون هیچ پیشنهادی تصمیم گرفت راهی دبی شود تا این روزها در کنار خانواده‌اش باشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی سابق استقلال درحالی دوباره قصد عزیمت به دبی را دارد تا زندگی‌اش را در کشور همسایه ادامه دهد که شاید تصور می‌شد به واسطه نتایج نسبتا خوب با استقلال (دومی در لیگ برتر و رسیدن به فینال جام حذفی) در یکی از تیم‌های لیگ برتری مشغول به کار شود.
 
حتی از تیم ذوب آهن نیز به عنوان یک مشتری جدی برای مجیدی یاد شد، اما درنهایت سبزپوشان اصفهانی با رحمان رضایی به توافق نهایی رسیدند و حاضر نشدند تیم خود را به دست سرمربی سابق استقلال بسپارند. شاید یکی از عمده دلایلی که باعث شد هیچ تیمی سراغ مجیدی نیاید فضای حاکم علیه او از سوی مدیران باشگاه استقلال بود که در هفته‌های اخیر جسته و گریخته اعلام می‌کردند همین موفقیت‌های نسبی مجیدی با استقلال حاصل زحمات استراماچونی است.
 
حالا باید دید مجیدی چه زمان می‌تواند در تیمی جز استقلال مربیگری کند. بسیاری براین باورند که مربیگری نکردن مجیدی در تیم‌های دیگر و نداشتن سابقه دستیاری طولانی در لیگ برتر و حتی لیگ یک از عمده دلایل بی اعتمادی مدیران باشگاه‌ها به او محسوب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->