قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود خرید و فروش جت شخصی در کشور آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه!
سرخط خبرها

مهلت خرید صندوق ETF پالایشی یکم (دارا دوم) تمدید شد

  • کد خبر: ۴۲۳۳۶
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
  • ۱
مهلت خرید صندوق ETF پالایشی یکم (دارا دوم) تمدید شد
سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم (دارا دوم) را تا ۲۶ شهریورماه تمدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان بورس و اوراق بهادار با تمدید یک هفته ای پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم موافقت کرد تا متقاضیانی که تاکنون فرصت خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق پالایشی را نداشته اند، از این زمان استفاده کنند.

 

پذیره‌نویسی نخستین مرحله واگذاری سهام دولتی در قالب صندوق‌های قابل معامله بورسی که شامل سهام سه بانک ملت، تجارت و صادرات و دو بیمه البرز و اتکایی بود از روز یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام برای مشارکت در این صندوق‌ها در نظر گرفته شد.

 


بیشتر بخوانید: دارا دوم چیست؟


 

بعد از گذشت حدود سه ماه و نیم از عرضه سهام بانکی‌ها و بیمه‌ای‌ها از طریق صندوق‌های ETF در بورس، پذیره‌نویسی دومین مرحله از عرضه صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله به نام دارا دوم از پنجم شهریور در چهارمین روز از هفته دولت، طبق وعده داده شده از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز شد و تا پایان روز ۱۹ شهریور یعنی به مدت دو هفته به متقاضیان خرید این صندوق فرصت داده شد تا نسبت به مشارکت در پذیره‌نویسی این صندوق اقدام کنند.

 

دارا دوم شامل سهام شرکت‌های پالایشگاهی، پالایش نفت تهران (شتران)، پالایش نفت تبریز (شبریز)، پالایش نفت اصفهان (شپنا) و پالایش نفت بندر عباس (شبندر) است که شیوه عرضه این صندوق مانند نخستین مرحله از عرضه صندوق سرمایه‌گذاری دولتی در نظر گرفته شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
2
10
با توجه به وضعیت اسفبار بازار سرمایه و استقبال اندک از پالایشی یکم دولت بازم قصد داره هر جور شده این etf رو به مردم بفروشه در حالی که هیچگونه شفافیتی وجود ندارد و الان یه هفته است که پالایشی ها رو بی دلیل بستن تا قیمت هاشون پایین نیاد و این یعنی صندوق پالایشی بایدم استقبال کمی داشته باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->