سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل هولناک نوعروس تهرانی به دست داماد

  • کد خبر: ۴۲۳۶۸
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
قتل هولناک نوعروس تهرانی به دست داماد
مرد جوانی که دکترای آی‌تی داشت، همسرش را ۲۰ روز قبل از مراسم عروسی به قتل رساند.
 به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه نهم بهمن‌ماه پارسال رخ داد. آن روز وقتی آتش‌نشانان در جریان حادثه آتش‌سوزی آپارتمانی در غرب تهران قرار گرفتند، راهی آنجا شدند. آن‌ها پس از مهار آتش با جسد زنی جوان در اتاق خواب مواجه شدند.

بررسی‌ها از آن حکایت داشت که متوفی با مردی که دکترای آی‌تی دارد، عقد کرده و ۲۰ روز بعد مراسم عروسیشان بوده است. تازه‌داماد می‌گفت زمان حادثه در پارکینگ بوده است تا اینکه از طریق همسایه‌ها متوجه آتش‌سوزی شده است. با وجود این، قاضی دستور بازداشت داماد را صادر کرد تا اینکه او در بازجویی‌ها به قتل نوعروسش اقرار کرد.

وی گفت: ۴ سال قبل با همسرم در دانشگاه آشنا شدم. بعد از مدتی به خواستگاری‌اش رفتم و عقد کردیم، اما از ۳ سال قبل اختلافاتمان شروع شد و این همه سال طول کشید تا زندگی مشترکمان را آغاز کنیم، چون نامزد من هیچوقت از داشته‌هایش لذت نمی‌برد. او خیلی پرتوقع بود و همیشه غر می‌زد.

وی درخصوص روز حادثه گفت: در تدارک مراسم عروسیمان بودیم. خانواده همسرم به شهرستان رفته بودند تا به بستگانشان کارت عروسی بدهند. روز حادثه من درخانه پدرزنم بودم و مثل همیشه با همسرم جر و بحثم شد. می‌گفت باید عروسی مجلل می‌گرفتی و از سالنی که برای مراسم رزرو کرده بودیم، ناراضی بود.

من هم عصبانی شدم و گفتم چرا همیشه ناراضی هستی؟ چرا همیشه حرف مردم برایت مهم است؟ برای خودت زندگی کن. این حرف‌ها را که زدم، او بیشتر عصبی شد و بحث میان ما بالا گرفت. من هم سرگرم کار با کابل برق بودم که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با آن جان همسرم را گرفتم.

بعد که به خودم آمدم، دیدم او فوت شده است. هرگز قصد کشتن او را نداشتم و به‌شدت ترسیده بودم. به همین دلیل تصمیم گرفتم صحنه‌سازی کنم و خانه را به آتش بکشم تا لو نروم.

وی ادامه داد: مواد اشتعال‌زا در اتاق ریختم و کبریت را کشیدم. خودم هم بهسرعت به پارکینگ رفتم تا وانمود کنم خانه بر اثر یک حادثه دچار آتش‌سوزی شده و من زمان مرگ نامزدم در پارکینگ بوده‌ام، اما در نهایت دستم رو شد.

این متهم پس از اقرار به جنایت و بازسازی صحنه قتل، با دستور قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران روانه زندان شد.

از سوی دیگر، اولیای دم در دادسرا حاضر شدند و برای دامادشان درخواست قصاص کردند. به این ترتیب، تحقیقات در این پرونده تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد.

در ادامه پرونده به دادگاه کیفری ارسال شد تا مرد تحصلیکرده به اتهام مباشرت در قتل عمدی نوعروسش پای میز محاکمه برود.
 
منبع:دنیای اقتصاد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->