نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

شاهین ایزدیار: ۶ ماه است که تنم به آب نخورده است

  • کد خبر: ۴۲۴۲۹
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
شاهین ایزدیار: ۶ ماه است که تنم به آب نخورده است
شاهین ایزدیار که با مدال‌آوری پی‌درپی در بازی‌های پاراآسیایی، به «پسر طلایی» معروف شد، حالا چندماهی است که شیوع کرونا شرایط تمرین برای پاراالمپیک توکیو را از او گرفته است.
به گزارش شهرآرانیوز، قهرمان بلامنازع رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا درباره اوضاع نابسامان کرونایی گفت: این ویروس روی کار تمام ورزشکاران تأثیر منفی گذاشته، اما شنا خیلی بیشتر از دیگررشته‌ها درگیر کرونا و تبعات همه‌گیری آن شده است.
 
وی افزود: ورزشکاران دیگررشته‌ها باوجود محدودیت‌های اعمال‌شده به‌خاطر کرونا، می‌توانند تمریناتشان را انجام دهند، حالا نه خیلی حرفه‌ای و طبیعی، اما می‌توانند به‌صورت کج‌دارومریز این شرایط را سپری کنند. برای ما شناگران، اما تا زمانی‌که استخر و آب نباشد، شرایط تمرین مهیا نیست.۸۰درصد برنامه‌های تمرینی‌ام را نمی‌توانم انجام دهم؛ چراکه نیازمند استخر هستم. شناگر پاراالمپیکی ایران تصریح کرد: برای من که شناگر هستم و اصل فعالیتم هم به استخر و آب بستگی دارد، همین موضوع آسیب بزرگی وارد کرده است؛ چراکه من ورودیه پاراالمپیک را گرفته‌ام و می‌خواستم با ثبت رکورد لازم، سهمیه این بازی‌ها را از آن خود کنم.
 
ایزدیار درباره ورودیه پاراالمپیک و ۲ رقیب جدی‌اش برای حضور در این پیکار‌ها اظهار کرد: با ثبت رکورد یک‌دقیقه‌و۱۲ثانیه‌و۲۰صدم‌ثانیه موفق به کسب ورودیه بازی‌های پاراالمپیک در ۱۰۰متر قورباغه شدم، اما علاوه‌برمن، یک شناگر دیگر از ورزش جانبازان و معلولان و یک شناگر از ورزش نابینایان و کم‌بینایان در همین ماده ۱۰۰متر قورباغه ورودیه پاراالمپیک توکیو را به دست آورده‌اند. از میان ما ۳ نفر، یک نفر برای حضور در بازی‌های پاراالمپیک توکیو انتخاب می‌شود. قرار بود اسفندماه سال گذشته با انجام رکوردگیری، پاراشناگر اعزامی به توکیو مشخص شود، اما کرونا فرصت اجرای این برنامه را هم از ما گرفت. ایزدیار با یادآوری اینکه هنوز مجوزی برای آغاز اردو و تمرینات شناگران صادر نشده است، گفت: اگر همین امروز هم مجوز لازم را بگیریم، باید ۷، ۶ ماه تمرین داشته باشیم تا بتوانیم در رکوردگیری شرکت کنیم.
 
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین و آخرین آرزوی ورزشی‌ام کسب مدال در بازی‌های پاراالمپیک است، تأکید کرد: البته برای شنا که پیشینه آن‌چنانی در ورزش ایران ندارد، حضور در فینال پاراالمپیک که من ۲ بار موفق به انجام آن شده‌ام هم افتخار بزرگی است، اما این موفقیت، دیگر مرا راضی نمی‌کند. باید مدال بگیرم تا دِینم را ادا کنم و خواسته دیگری نداشته باشم. شاهین ایزدیار متذکر شد: اگر با کرونا و بحران این ویروس مواجه نمی‌شدم، قطعا تا به امروز کسب سهمیه خود را قطعی کرده بودم و آرزوی مدال‌آوری‌ام را هم در توکیو محقق می‌کردم؛ اما الان شرایط برای این مهم نصف‌ونیمه است. تلاشم را می‌کنم، اما خیلی مسائل دیگر هم تعیین‌کننده هستند؛ البته باتوجه‌به انگیزه و توانایی که در خودم و مربیانم به‌خصوص مهدی ضیایی می‌بینم، قطعا به این آرزو و خواسته‌ام می‌رسم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->