تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

کناره‌گیری الوحده امارات، رقیب استقلال، از لیگ قهرمانان آسیا+ عکس

  • کد خبر: ۴۲۴۸۳
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کناره‌گیری الوحده امارات، رقیب استقلال، از لیگ قهرمانان آسیا+ عکس
به‌نظر می‌رسد الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری کرد‌ه‌ است.
به گزارش شهرآرانیوز، یک روز پس از اینکه شایعاتی درباره انصراف یک تیم اماراتی از لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد، حالا رسانه‌های عربی خبر داده‌اند که این تیم الوحده امارات است.

الریاضیه نوشته: الوحده در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که به‌علت کرونا توانایی حضور در کشور قطر برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با رد درخواست تعویق مسابقات، این موضوع را به کمیته مربوط ارجاع داده است تا درباره‌اش تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که قرار بود روز دوشنبه تیم‌های استقلال و الوحده از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم بروند، اما این بازی هم لغو می‌شود. نکته جالب اینکه ۲ بازی ابتدایی استقلال مقابل الوحده بود.

کناره‌گیری رقیب استقلال از لیگ قهرمانان آسیا+ عکس

الوحده در مرحله گروهی ۴ امتیاز از تیم‌های الاهلی و الشرطه کسب کرد و حالا با این انصراف تمام امتیازاتش از بین رفته و از گروه حذف می‌شود، بنابراین استقلال با یک امتیاز در رده دوم قرار می‌گیرد.


حالا اگر برنامه بازی‌ها دستخوش تغییر نشود، اولین بازی استقلال روز ۳۰ شهریورماه مقابل الشرطه عراق خواهد بود.


آبی‌ها با این اتفاق شانس ویژه‌ای برای صعود خواهند داشت. اما از طرف دیگر شانس کسب ۱۰۰ هزار دلار پاداش در صورت پیروزی مقابل الوحده را از دست می‌دهند.

منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->