کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی بازار سرمایه آغاز شد

  • کد خبر: ۴۲۷۳۶
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی بازار سرمایه آغاز شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز وضعیت بازار سرمایه، بورس و همچنین بحث نوسانات قیمت ارز را با حضور وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی بررسی می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، جلسه غیر علنی امروز- یکشنبه- دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی وضعیت بازار سرمایه و بورس و همچنین بحث نوسانات قیمت ارز را بررسی می‌کنند.
 
 
سهامداران نگران نباشند
 
 
در همین حال یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سهامداران بازار سرمایه باید از رفتار‌های هیجانی در این بازار پرهیز کنند، گفت: سهمامداران نگران نباشند چرا که دولت و مجلس به دنبال ایجاد ثبات در این بازار هستند.

علی رضایی با اشاره به وضعیت کنونی بازار سرمایه گفت: بازار بورس به صورت طبیعی باید نوسان داشته باشد، بر همین اساس افرادی که وارد این بازار می‌شوند به هیچ وجه نباید در تصمیمات خود رفتار هیجانی از خود نشان بدهند.

این عضو ناظر مجلس در سازمان امور مالیاتی افزود: شاخص بازار سرمایه یک روز سبز و یک روز هم قرمز می‌شود، گاهی ارزش نماد‌های بازار افزایش پیدا می‌کند و گاهی هم کاهش پیدا می‌کند و با نوسان همراه است، این نوسانات نباید خیلی در رفتار سهامداران تاثیر داشته باشد و رفتار‌ها باید ثابت باشد، اینکه با قاطعیت بگوییم ریزش ارزش سهم‌ها ادامه دارد اینگونه نیست، چرا که هم مجلس و هم دولت به دنبال این هستند که در بازار ثبات ایجاد کنند.

نماینده مردم کنگاور عنوان کرد: هم در صحن مجلس و هم در کمیسیون اقتصادی به طور خاص برای توجه ویژه به سرمایه گذاران خرد و سرمایه گذارانی که رفتار آماتوری داشته و بر اساس اطلاعات ناقص وارد بازار سرمایه شده و با یک ضرر نگران می‌شوند جلساتی برگزار می‌شود، من به این افراد می‌گویم نگران نباشند و خیلی هیجانی تصمیم نگیرند، ما امیدواریم روز‌های خوب بورسی را شاهد باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از افراد از سال گذشته تاکنون کد بورسی دریافت کردند و وارد بازار سرمایه شدند امید داریم تا روز‌های خوب بورسی را شاهد باشیم و مردم هم از نگرانی خارج شوند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->