بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

افشای قرارداد بازیکنان استقلال| میلیارد روی میلیارد!

  • کد خبر: ۴۲۷۴۱
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
  • ۱
افشای قرارداد بازیکنان استقلال| میلیارد روی میلیارد!
رقم قرارداد بازیکنان استقلال که عموما اعداد بالا و عجیبی هم بوده‌است، منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل نقل و انتقالات پر از شایعه است. از شایعه مذاکره ستاره تیم با باشگاه رقیب تا شایعه درخواست نجومی بازیکن برای تمدید قرارداد... تا چند سال پیش سازمان لیگ تیم‌ها را موظف می‌کرد ارقام قرارداد خود را منتشر کنند، اما برخی باشگاه ها، رقم‌های غیرواقعی اعلام می‌کردند و به بازیکنان مبالغ جداگانه در قالب متمم، پاداش، کارانه، پول رضایت نامه و... می‌دادند. اما حالا خبری از انتشار لیست قرارداد بازیکنان و مربیان نیست، اما در عوض همان متمم‌ها و پرداخت‌های خارج از عرف پا برجاست. البته استقلال و پرسپولیس مدعی هستند امسال قرارداد‌ها آپشن و متمم ندارد.

شایعه ارقام عجیب در نقل و انتقالات سرخابی‌ها

انواع و اقسام شایعه‌های نقل و انتقالاتی درباره استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسد. وقتی مهدی ترابی از پرسپولیس جدا شد، رسول پناه در جمع هواداران معترض ادعا کرد این بازیکن درخواست ۱۳ میلیاردی برای تمدید قرارداد داشت. درباره استقلال هم شایعه‌هایی به گوش می‌رسد که به طور مثال علی کریمی برای تمدید قراردادش ۹ میلیارد تومان از باشگاه درخواست کرده یا مبلغ دستمزد مهدی قائدی با وجود این که با استقلال قرارداد بلند مدت داشته، چند برابر شده است. اگر فوتبال ایران مثل اروپا شفاف بود حالا خیلی راحت دستمزد بازیکنان اعلام می‌شد تا هواداران استقلال یا پرسپولیس و سایر تیم‌ها بدانند باشگاه‌ها با چه رقمی قرارداد می‌بندند و بازیکنان مورد علاقه شان چه دستمزدی می‌گیرند.

وزارت ورزش از استقلال و پرسپولیس گزارش خواست

قرار است هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طی روز‌های آینده لیست قرارداد‌های فصل جدید خود را به وزارت ورزش ارائه کنند. پرسپولیس مدعی است در تمامی قرارداد ها، سقف تعیین شده از سوی هیات مدیره را رعایت کرده و باشگاه استقلال هم ادعا می‌کند هیچ پرداخت خارج از عرفی نداشته و قرارداد‌ها خلاف شایعه‌های پخش شده در فضای مجازی، چند برابر نشده است.

در فضای مجازی این شایعه پیچیده بود که احمد سعادتمند برای حفظ مهره‌های بدون قرارداد استقلال ناچار به پذیرش خواسته‌های خارج از عرف آن‌ها شده و در همین راستا سایر بازیکنانی که قرارداد داشتند هم باشگاه را مجاب کردند مبالغ اضافه به آن‌ها در قالب قرارداد جدید یا متمم بپردازد.

درخواست‌های سه برابری از شایعه تا واقعیت؟

شایعه شده باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات دستمزد‌ها را نسبت به سال قبل چند برابر افزایش داده است. شایعه سازان می‌گویند بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود تا ۳ برابر مبلغ قرارداد خود را بالا بردند. درباره لیست نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم مشابه همین شایعات به گوش می‌رسد. حتی یکی از مدیران داخلی باشگاه گلایه کرده بود دلال‌ها بعد از آن که با توطئه و تبلیغات قرارداد ۱.۷ میلیاردی یک بازیکن را به قرارداد ۳ میلیاردی تبدیل کردند، همین رقم‌ها را به بازیکنان قدیمی پرسپولیس که طرف قرارداد آن‌ها هستند اطلاع دادند و بازیکنان قدیمی را برای افزایش دستمزدشان به جان باشگاه انداختند. یکی از فعالان نقل و انتقالات باشگاه استقلال هم مدعی شده بود بازیکنی که فصل قبل زیر ۲ میلیارد تومان قرارداد داشت برای فصل جدید تقاضای قرارداد ۵ میلیاردی کرده بود. انتشار لیست استقلال و پرسپولیس می‌تواند به تمام این ابهام‌ها و ادعا‌ها پاسخ بدهد.

۱.۷ در خانه مدیربرنامه، ۳ در باشگاه پرسپولیس!

درباره یک بازیکن پرسپولیس شایعه شده او یک ماه قبل از پایان فصل اخیر فوتبال در خانه مدیربرنامه معروفی که در مجموعه سرخ نفوذ دارد، قرارداد ۱.۷ میلیاردی امضا کرده بود، اما همین بازیکن در فصل نقل و انتقالات همراه مدیربرنامه دیگری که شریک دلال معروف است به باشگاه پرسپولیس رفت و قرارداد ۳ میلیارد تومانی بست. جزییات این اتفاق را در گزارش جداگانه‌ای می‌خوانید، اما سوال این جاست که ۱.۳ میلیارد اضافی نصیب چه اشخاصی شده است؟

اتهام ۵ میلیاردی به استقلال

درباره نقل و انتقالات استقلال هم شایعه‌های مشابه کم نیست. برخی مدیران سابق باشگاه استقلال مدیران فعلی را متهم می‌کنند که بدون رویه مبلغ قرارداد بازیکنان تیم را بالا برده اند و حتی به بازیکنانی که قرارداد بلندمدت داشتند پول اضافه داده اند. آن‌ها مدعی هستند استقلال پایه قراردادش را از ۲ میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان تغییر داده است. امروز در یک برنامه رادیویی اعلام شد لیست خرید‌های ایرانی باشگاه استقلال که فصل پیش با ۲۸ میلیارد تومان بسته شده بود حالا در حد ۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته و این سوال مطرح شده بود که استقلال چگونه می‌خواهد این مبالغ سنگین را بپردازد.

لیست قرارداد‌های فصل گذشته استقلال

اما داستان لیست فصل گذشته باشگاه که اولین بار مهدی روحی، مشاور سابق احمد سعادتمند مدعی شد ۲۸ میلیارد تومان بوده چیست؟ مدیران سابق باشگاه مدعی هستند فصل گذشته جدا از دستمزد استراماچونی (قرارداد ۲ ساله به ارزش ۱.۵ میلیون یورو) و قرارداد‌های بازیکنان خارجی شامل شیخ دیاباته، هروویه میلیچ و ...، بازیکنان داخلی استقلال روی هم ۲۸ میلیارد تومان قرارداد بسته بودند. این لیست نشان می‌دهد فصل گذشته علی کریمی با دریافت ۳ میلیارد تومان گران‌ترین بازیکن استقلال بود.


افشای قرارداد بازیکنان استقلال| میلیارد روی میلیارد!

 

افشای قرارداد بازیکنان استقلال| میلیارد روی میلیارد!

علی کریمی با قرارداد ۳ میلیاردی گران‌ترین بازیکن استقلال بود و روزبه چشمی با ۲.۵ میلیارد در رتبه دوم قرار داشت.
وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم با قرارداد ۲.۲ میلیاردی برای استقلال بازی کرد.
مسعود ریگی که در اکثر بازی‌های استقلال فیکس بود ۱ میلیارد قرارداد بست و آرش رضاوند هم قرارداد ۱.۲ میلیاردی داشت.
ارسلان مطهری که نیم فصل به جمع آبی‌ها اضافه شد با قرارداد ۱ میلیارد تومانی برای استقلال بازی کرد.
سیاوش یزدانی با ۱.۷ میلیارد گران‌ترین خرید ایرانی استقلال بود.
علیرضا انصاری (دروازه بان سوم) ارزان‌ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شد.
فرشید اسماعیلی با ۷۰۰ میلیون و فرشید باقری با ۵۰۰ میلیون افزایش قرارداد، بیشترین افزایش قیمت را داشته اند.
عارف غلامی و حسین پورحمیدی با وجود قرارداد بلندمدت، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان با استقلال قرارداد جدید، با رقم‌های جدید بستند.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
بخدا مگه چه خبره من کارگر 130سال کار کنم چیزی نخورم هر روز برم سر کار تا بتونم اینقدر پول در بیارم چکار میکنن میرم جام جهانی فوتبال آسیا جام باشگاه‌های آسیا و..سر از پا دراز تر برمی‌گردن ما سطح کیفیت از اونا کمتر بود مگه اونا چی دارن تو نداری بحث اسقلال نیست خودم پرسپولیسی هستم اما خود پرسپولیسم همینجوریه بخدابیت المال کجا می‌ره سر آخر یه حرکاتی میزنم بلانسبت بعضی ها در شأن حیوان نیست چه برسه به آدمیزاد لعنت به کسانی که پول ما وحق مارو میخورن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->