مغرب برقراری پرواز مستقیم تل‌آویو-منامه را رد کرد

  • کد خبر: ۴۲۸۰۵
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
مغرب برقراری پرواز مستقیم تل‌آویو-منامه را رد کرد
یک منبع دیپلماتیک مغربی شنبه شب ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر توافق میان رباط و تل‌آویو برای برقراری پرواز‌های مستقیم را رد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز به نقل از تارنمای هسپرس مغرب، این منبع دیپلماتیک گفت: اخبار منتشر شده درباره برقراری پرواز‌های مسقیم میان مغرب و اسرائیل صحیح نیست و هیچ توافقی در این زمینه وجود ندارد.

پیش‌تر روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته بود: به‌زودی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا توافق بین مغرب و رژیم صهیونیستی را اعلام خواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز شنبه‌شب گزارش داد که دونالد ترامپ قصد دارد آغاز پرواز‌های مستقیم بین رژیم صهیونیستی و مغرب را اعلام کند.

رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را عادی کرده است و این ۲ کشور همراه با عربستان سعودی به هواپیما‌های اسرائیلی اجازه دادند که از حریم هوایی آن‌ها استفاده کند، مسئله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

به‌دنبال آغاز روابط رسمی میان ابوظبی و منامه و تل‌آویو، تماس‌ها و دیدار‌های زیادی در روز‌های گذشته میان ۲ طرف انجام شد که واکنش شدید برخی کشور‌های منطقه از جمله فلسطینی‌ها را به‌دنبال داشت.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->